جانشین فرماندهی سپاه رودبار خبر داد:

بیش از 70 برنامه فرهنگی و اجتماعی به میمنت چله دفاع مقدس در رودبار اجرا خواهد شد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: جمعه 18 سپتامبر 2020 | 09:15 ق.ظ
بیش از 70 برنامه فرهنگی و اجتماعی به میمنت چله دفاع مقدس در رودبار اجرا خواهد شد جانشین فرماندهی سپاه ناحیه رودبار اهم برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان را تشریح کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ پاسدار عطائی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: با شعار “اقتدار، ولایت مداری و همبستگی ملی” به استقبال برنامه های چله دفاع مقدس می رویم. به گفته وی، “جوانان، […]

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه رودبار اهم برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ پاسدار عطائی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: با شعار “اقتدار، ولایت مداری و همبستگی ملی” به استقبال برنامه های چله دفاع مقدس می رویم.
به گفته وی، “جوانان، سربازان و دانش پژوهی”، تولیدملی، آمادگی دفاعی و خودباوری”، “شهیدان، ایثارگران و فجرآفرینان”، “معنویت، خانواده و سلامت”بصیرت افزایی، دشمن شناسی و استکبارستیزی” از جمله شعارهای هفته دفاع مقدس می باشد.
جاشین سپاه رودبار با بیان اینکه بیش از 70 برنامه فرهنگی و اجتماعی به یُمن هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار می شود، گفت: برگزاری یادواره های شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و همچنین غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا از اصلی ترین برنامه های هفته دفاع مقدس می باشد.
عطائی از افتتاح پروژه های عمرانی به مناسبت چله دفاع مقدس خبر داد و بیان کرد: افتتاح مسکن محرومین، افتتاح چندین پایگاه مقاومت، افتتاح آبرسانی گروه جهادی شهید سید یونس حسینی رودباری، افتتاح پروژه برق رسانی و افتتاح چندین پروژه عمرانی دیگر اهم برنامه های دفاع مقدس در شهرستان رودبار می باشد.
وی با اشاره به گرامیداشت سال “جهش تولید” و تاکید بر تحقق این امر مهم، افزود: همایش شکرانه برداشت برنج و تجلیل از رزمندگان تولیدگر به مناسبت چله دفاع مقدس در رودبار برگزار می شود.
جانشین فرمانده سپاه رودبار از برگزاری جشنواره تولیدات رسانه ای دفاع مقدس توسط بسیج رسانه شهرستان خبر داد و گفت: در این جشنواره از برترین آثار منتشر شده در فضای مجازی و مکتوب شهرستان با موضوع “دفاع مقدس” تجلیل خواهد شد.
به گفته عطائی، برگزاری اردوهای ورزشی، مسابقات فرهنگی و قرآنی، برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس، بازخوانی خاطرات دوران دفاع مقدس، رژه موتورسواران و جیپ سواران و ده ها برنامه فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان رودبار می باشد.
وی با اشاره به نقش اثرگذار بسیج در محرومیت زدایی، افزود: ویزیت رایگان بسیج جامعه پزشکی در دورترین نقاط شهرستان نظیر روستاهای گورد و ذکابر در راستای محرومیت زدایی صورت می گیرد.
جانشین فرمانده سپاه رودبار با اشاره به تجلیل یک میلیون رزمنده در کشور و 20 هزار رزمنده در گیلان، گفت: در طول سال از 1000 رزمنده دفاع مقدس در رودبار تجلیل خواهد شد.
عطائی با اشاره به نقش اصحاب رسانه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، تصریح کرد: بدون شک قلم های توانمند اصحاب رسانه و خبرنگاران می تواند بهترین روایت گر فرهنگ ناب دفاع مقدس باشد.
وی ضمن تقدیر از تلاش های خستگی ناپذیر خبرنگاران و اصحاب رسانه، از آنها خواست تا برنامه های هفته دفاع مقدس را همانند سایر برنامه ها پوشش خبری دهند./ گیلنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار