عطایی سرپرست شهرداری کلانشهر رشت؛

در روزهایی که شهرداری رشت نیازمند ایجاد و ثبات درآمد پایدار شهری است، انتظار ویژه ای از بحث درآمدزایی شهرداری خواهیم داشت.

صابر کریمی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 17 سپتامبر 2020 | 08:13 ق.ظ
در روزهایی که شهرداری رشت نیازمند ایجاد و ثبات درآمد پایدار شهری است، انتظار ویژه ای از بحث درآمدزایی شهرداری خواهیم داشت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ناصر عطایی، سرپرست شهرداری رشت در دومین روز کاری طی بازدیدی در جمع مدیر، معاونین، مسئولان و کارکنان منطقه سه حضور یافت. در این نشست سرپرست شهرداری رشت با بیان ضرورت ایجاد نگرشی متفاوت در دوره سرپرستی اظهار داشت: در روزهایی که شهرداری رشت نیازمند ایجاد و ثبات […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ناصر عطایی، سرپرست شهرداری رشت در دومین روز کاری طی بازدیدی در جمع مدیر، معاونین، مسئولان و کارکنان منطقه سه حضور یافت.

در این نشست سرپرست شهرداری رشت با بیان ضرورت ایجاد نگرشی متفاوت در دوره سرپرستی اظهار داشت: در روزهایی که شهرداری رشت نیازمند ایجاد و ثبات درآمد پایدار شهری است، انتظار ویژه ای از بحث درآمدزایی شهرداری خواهیم داشت.

عطایی با تاکید بر جدیت بیشتر در پروژه های عمرانی، اذعان داشت: اداره امور سرپرستی تنها مربوط به بنده نیست و تک تک همکاران شهرداری در آن دخیل هستند و می‌بایست با کار عاشقانه و همدلی دوران سرپرستی را دوران شکوفایی شهرداری رشت رقم بزنیم.

سرپرست شهرداری رشت در ادامه اضافه کرد: پیام من، آبرو و عزت است و از خدا میخواهم آنهایی که جلوی کار شهرداری را می‌گیرند، به راه راست هدایت شوند.

عطایی افزود: شهرداری رشت باید با توجه به شناسایی ظرفیت‌های جدید و به سرانجام رساندن پروژه های متوقف شده، تمام تلاش خود را در راستای رفع موانع مالی پیش رو نسبت به حل و فصل اختلافات پروژه های قدیمی به کار گیرد و شخصا قول خواهم داد که هیچ پروژه‌ای با مشکل مالی مواجه نگردد.

وی در پایان از مدیر منطقه سه شهرداری رشت، طیبه بینا و معاونین و مسئولان منطقه تشکر ویژه کرد و بودجه مثبت ۵۷ درصدی منطقه را کاری بزرگ خواند.

مدیر منطقه سه شهرداری رشت نیز وضعیت درآمدی مناطق را یکی از مهمترین چالش های پیش رو دانست و افزود: در این برهه زمانی باید با همدلی از کوچکترین فرصت ها جهت پیشبرد اهداف مدیریت شهری استفاده کنیم.

طیبه بینا، اولویت تولید را درآمد پایدار قلمداد کرد و افزود: بنده و زیر مجموعه منطقه سه تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا ضمن دوری از روزمرگی و شتابزدگی و همینطور پایین آوردن درصد خطاها، حضرتعالی را در این مسئولیت خطیر یاری رسانیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار