مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان امروز گفت :

عملکرد کیفی صد جایگاه CNG در استان را به صورت نامحسوس بازرسی شد

صابر کریمی
تاریخ انتشار: دوشنبه 7 سپتامبر 2020 | 08:25 ق.ظ
عملکرد کیفی صد جایگاه CNG در استان را به صورت نامحسوس بازرسی شد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان امروز گفت : کارشناسان این شرکت به همراه کارشناسان شرکت گاز ، سازمان صمت و تعزیرات حکومتی گیلان ، عملکرد کیفی صد جایگاه CNG در استان را به صورت نامحسوس بازرسی کردند. علی اصغر عباسی با بیان اینکه بازرسی […]
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان امروز گفت : کارشناسان این شرکت به همراه کارشناسان شرکت گاز ، سازمان صمت و تعزیرات حکومتی گیلان ، عملکرد کیفی صد جایگاه CNG در استان را به صورت نامحسوس بازرسی کردند.
  • علی اصغر عباسی با بیان اینکه بازرسی استانداردهای فنی و عملیاتی جایگاه های سوخت گاز مایع در هر ماه بصورت مستمر انجام می شود ، هدف از اجرای این بازرسی ها را جلوگیری از هرگونه کم فروشی و بررسی رضایتمندی شهروندان در جایگاه های عرضه CNG در استان اعلام کرد.
  • وی افزود : چنانچه صاحبان این جایگاه های سوخت به سرعت این  نواقص را رفع نکنند ،مجوزشان تعلیق و به مراجع ذیصلاح معرفی می شوند.
  • هم اکنون صد جایگاه CNG در گیلان فعال است که در این جایگاه ها ، روزانه به طور متوسط حدود یک میلیون متر مکعب CNG  به مراجعان عرضه می شود
آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار