درخواست رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی گیلان از ستاد ملی مبارزه با کرونا:

جلوی یک فاجعه ملی را بگیرید!

مجید رضایی
تاریخ انتشار: شنبه 5 سپتامبر 2020 | 09:29 ق.ظ
جلوی یک فاجعه ملی را بگیرید! به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی از ستاد ملی مبارزه با کرونا خواست از بازگشایی حضوری مدارس در کلیه مناطق کشور جلوگیری کنند. متن نامه سرگشاده دکتر عباس آقازاده به شرح زیر است: به نام خدا ستاد ملی مبارزه با کرونا، از جان میلیون‌ها دانش‌آموز دفاع کند! وزیر […]
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی از ستاد ملی مبارزه با کرونا خواست از بازگشایی حضوری مدارس در کلیه مناطق کشور جلوگیری کنند. متن نامه سرگشاده دکتر عباس آقازاده به شرح زیر است:
به نام خدا
ستاد ملی مبارزه با کرونا، از جان میلیون‌ها دانش‌آموز دفاع کند!
وزیر آموزش‌وپرورش طی بیاناتی در اجلاس با مدیران مربوطه، اظهار داشته‌اند که مدارس باید از شنبه ۱۵ شهریور، بطور حضوری بازگشایی شوند. این «دستور» جناب وزیر، با شرایط حاکم بر همه‌گیری ویروس کرونا و وضعیت «قرمز» بسیاری از مناطق کشور، همخوانی ندارد. به خطر انداختن جان میلیون‌ها دانش‌آموز و آموزگار و خانواده‌های ایشان و دخالت در کارشناسی تخصصی نحوه مقابله و مبارزه با بیماری از سوی مسئولین غیر مرتبط با امور بهداشتی، می‌تواند در کمترین فاصله زمانی به یک فاجعه انسانی تبدیل شود.
لذا از مسئولین ستاد ملی مبارزه با کرونا، جدا تقاضا می‌کنیم ضمن اعمال قاطعیت در اجرای فرامین بهداشتی و پروتکل‌های ملی مبارزه با کرونا، از احتمال بازگشایی حضوری مدارس در همه مقاطع تحصیلی و در کلیه استان‌ها و مناطق کشور، اکیداً جلوگیری بفرمایند.
 دکتر عباس آقازاده/ رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی
آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار