سید محمدی امام جمعه شهرستان رودبار در خطبه نماز جمعه این هفته عنوان کرد:

مسافرین، در خون متوفایان کرونایی شریک هستند!

محمدرضا شوقی
تاریخ انتشار: شنبه 29 آگوست 2020 | 05:44 ق.ظ
مسافرین، در خون متوفایان کرونایی شریک هستند! به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ امام جمعه شهرستان رودبار حادثه‌ی عاشورا را قله‌ی جهاد، فداکاری و شهادت نامید و با اشاره به مصادف شدن هفته‌ی دولت با دهه‌ی اول محرم گفت: مبنای هفته‌ی دولت نیز جهاد و شهادت است و شهید رجائی و باهنر با مجاهدت مستمر، سخت‌کوشی و تلاش در هنگام هجوم […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ امام جمعه شهرستان رودبار حادثه‌ی عاشورا را قله‌ی جهاد، فداکاری و شهادت نامید و با اشاره به مصادف شدن هفته‌ی دولت با دهه‌ی اول محرم گفت:

مبنای هفته‌ی دولت نیز جهاد و شهادت است و شهید رجائی و باهنر با مجاهدت مستمر، سخت‌کوشی و تلاش در هنگام هجوم و محاصره‌ی مشکلات، خودداری کامل از پیگیری منافع شخصی، و پرهیز از چهره‌سازی برای جذب نظر مردم، خود را شایسته‌ی پاداش بزرگ الهی یعنی شهادت ساختند.

حجت الاسلام والمسلمین لباس مشکی عزای سرور و سالار شهیدان را مقدس دانست و اظهار کرد:
اگر فردی برای شهادت امام حسین (ع) لباس مشکی بر تن کند و در جامعه کارهایی همچو مثل فساد؛ رشوه و…. انجام دهد این کار با قیام امام حسین (ع) سازش ندارد.
اگر روزی شمر سر حسین (ع) را در قتل گاه جدا کرد ما با عملکرد فساد آمیز خود سر حسین (ع) را جدا نکنیم. همچنین مراقب تعریف روز عاشورا باشیم امام حسین (ع )از ما اشک خواسته است، باید آماده روز قیامت باشیم

وی با اشاره به مصادف شدن با سالروز شهیدان رجائی و باهنر، بیان کرد:

شهیدان رجائی و باهنر نماد خدمت به دولت نظام جمهوری اسلامی ایران بودند.نیروهای انتظامی، نظامی، اهمیتی، سپاه،بسیج و کسانی که در مقابل مسیر آبادانی و رفع مشکلات کشور تلاش میکنند دست کمی از شهیدان رجائی و باهنر ندارند.

امام جمعه شهرستان رودبار در ادامه گفت:
رفع برخی موانع از جمله تحریم یا ندادن پول فروش نفت ایران، تحت اختیار دولت نیست اما بسیاری از موانع درونی است و باید با جدیت آنها را رفع کرد.

سید محمدی، سال آخر فعالیت دولت را فرصتی مناسب و مهمی برشمرد و اظهار کرد:
هرچه میتوانید از فرصت آخر برای خدمت به مردم و کشور استفاده کنید.خیلی از مشکلات ما می تواند در این یکسال حل شود اگر مسئولین با مردم یک دل باشند.

وی همچنین گفت:
در روزی که گذشت ویدئو کنفرانسی با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب داشتیم که فرمودند “نقشه راه دولت در راه پایانی ۸ساله دولت روحانی باید به درستی به اتمام برسد”

امام جمعه شهرستان رودبار با اشاره به فعالیت های مفید دولت تدبیر و امید طی 8 سال گذشته، گفت:
ما ملت شریف ایران بیش از این ها می توانستیم انجام بدهیم و بیشتر از همه مشکلات را حل کنیم. دولتمردان عزیز باید اشتباهات خود را تصحیح کنند و پروژه های نیمه کاره را تکمیل کنند تا بتوانند پاسخگوی ملت عزیز باشند لذا نگوییم نمی شود، نمیگدارند، اختیار نداریم و… مسئولی که پشت میزی نشسته است این را بداند که اختیار آن مسئولیتی که بر عهده اش است در برابر مردم را دارد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدی اتحاد ملت و دولت را راه حل مشکلات اقتصادی دانست و اظهار کرد:
ما بیاییم همه دست به دست هم دهیم تا مشکلات اقتصادی کشور را حل کنیم همانطور که سیره و روش امام خمینی (ره) بنیان گذار نظام جمهوری اسلامی ایران بود. دولتمردان باید تلاش کنند تا منشا کمی ها وکاستی ها را بیابند و دنبال راه حل باشند.

وی در ادامه ضمن گلایه از حجم سفر ها و هجوم مسافرین به گیلان و رودبار گفت:

کسانی که مسافرت میکنند مشتاق موج سوم کرونا در کشور هستند و مسافرین این را بدانند کسانی که بر اثر این ویروس منحوس جان خود را از دست دهند در خونشان شریک هستند.

امام جمعه شهرستان رودبار با انتقاد از مسئولین، گفت:

اگر مسئولین ذی صلاح نمی توانند جرائم برای افراد تعیین کنند و جلوی این مسافرت ها را بگیرند، آشکارا به مردم اعلام کنند تا مردم خودشان جلوی این مسافرت ها را بگیرند.

سیدمحمدی در پایان خاطرنشان کرد:

این ترافیک های وحشتناک و مسافرت ها سبب موج سوم کرونا میشود و اگر موج سوم شروع شود با توجه به فصل پاییز و بیماری آنفلوآنزا بعید می دانم بتوانیم از حجم تلافات بسیار بالا تا تابستان سال آینده باشیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار