ترافیک نیمه سنگین در ورودی گیلان، رودبار

تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 27 آگوست 2020 | 10:48 ق.ظ
ترافیک نیمه سنگین در ورودی گیلان، رودبار رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین و نیمه سنگین در محور های منتهی به شمال کشور خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ نادر رحمانی طی گفت و گویی در این باره اظهار کرد: هم اکنون ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس در محدوده […]

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین و نیمه سنگین در محور های منتهی به شمال کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ نادر رحمانی طی گفت و گویی در این باره اظهار کرد: هم اکنون ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس در محدوده های شهرستانک تا نساء و در ادامه در محدوده های تونل کندوان، پل زنگوله،سیاه بیشه،هزارچم نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان گزارش شده است.

وی ادامه داد: ترافیک در مسیرجنوب به شمال محور هراز در محدوده های آب اسک، شنگلده،تونل وانا،بایجان نیز نیمه سنگین و در محدوده های سه راهی چلاو سنگین و طول محور پر حجم و روان است.

سرهنگ رحمانی اظهار کرد: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه پر حجم و روان و در آزادراه قزوین به رشت در محدوده ورودی شهرهای منجیل و رودبار نیمه سنگین و طول محور مقطعی پر حجم و روان است.

به گفته وی، ترافیک در مسیر آزادراه تهران به کرج از پل کلاک تا پل فردیس و در ادامه آزادراه کرج به قزوین از پل فردیس تا پل حصارک نیمه سنگین است. همچنین ترافیک در مسیر آزادراه قزوین به کرج از پل استاندارد تا پل فردیس نیز نیمه سنگین است.

وی افزود: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

پی نوشت:

در آستانه تعطیلات ماه محرم، دانشگاه علوم پزشکی گیلان با توجه به شرایط کرونایی از مردم خواست به گیلان سفر نکنند همچنین استاندار در مصاحبه ای به صراحت از گیلانیان مقیم سراسر کشور خواست برای حفظ جان خود و هم استانی هایشان و کمک به مدیریت کشور در مهار کرونا در تعطیلات پیش رو به گیلان نیایند اما متاسفانه مسافرین پیش از آغاز ایام تعطیلات به استان های شمالی هجوم آورده اند.

پیش از این وضعیت کرونا در شهرستان رودبار قرمز بوده و با حضور مسافرین شرایط دشوارتر هم خواهد شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار