فرماندار رودبار در نشست معاونین فرماندار و بخشداران تابعه:

پایه و اساس کار ما صداقت و صمیمیت است

صابر کریمی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 18 آگوست 2020 | 05:41 ق.ظ
پایه و اساس کار ما صداقت و صمیمیت است فرماندار رودبار در نشست معاونین فرماندار و بخشداران تابعه: جلسات باید با دستور کار از پیش تعیین شده و کاربردی باشد به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر هوشنگ عباسقلی زاده فرماندار رودبار در نشست مشترک معاونین فرماندار و بخشداران تابعه گفت: جلسات کاری باید با دستور کار از پیش تعیین شده و کاربردی باشد و […]

فرماندار رودبار در نشست معاونین فرماندار و بخشداران تابعه: جلسات باید با دستور کار از پیش تعیین شده و کاربردی باشد
به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر هوشنگ عباسقلی زاده فرماندار رودبار در نشست مشترک معاونین فرماندار و بخشداران تابعه گفت: جلسات کاری باید با دستور کار از پیش تعیین شده و کاربردی باشد و در موعد مشخص آغاز و خاتمه یابد.


وی همچنین با برشمردن ویژگیهای خاص شهرستان رودبار افزود: رودبار شهرستان کوهپایه ای و پهناور است که حالت شعاعی دارد و فاصله دار بودن سکونتگاهها اجرای پروژه ها و زیرساختهای عمرانی را هزینه بر کرده است.
عباسقلی زاده با بیان اینکه بخشداران عین فرماندار ببینند و تصمیم بگیرند، تاکید کرد: پایه و اساس کار ما صداقت و صمیمیت است، اطلاعات فنی و علمی خود را بالا ببریم، درست تشخیص داده و درست هم عمل نمائیم.
وی تاکید کرد: مدیران و مسئولان با مطالعه و بررسی دقیق و احصاء نظرات کارشناسی تصمیم گیری و اجرا نمایند تا از هدر رفت منابع و دوباره کاری جلوگیری گردد

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار