فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

توقیف خودرو با بیش از 500 میلیون تومان گوشی قاچاق در رودبار

محمدرضا شوقی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 جولای 2020 | 20:00 ب.ظ
توقیف خودرو با بیش از 500 میلیون تومان گوشی قاچاق در رودبار سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۱۴۷ دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در شهرستان رودبار خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۱۴۷ دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون […]

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۱۴۷ دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در شهرستان رودبار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۱۴۷ دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در شهرستان رودبار خبر داد.
سردار عزیزاله ملکی با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه خودرو سواری سمند که از مسیر جنوب به شمال در حرکت بود، مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
این مقام ارشد انتظامی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۱۴۷ دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق کشف و متهم ۳۷ ساله این پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
وی ادامه داد: کارشناسان ارزش گوشی‌های کشف شده را ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه قاچاق کالا سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را هدف قرار داده خاطرنشان کرد: پلیس به صورت قاطع و قانونی و با تمام توان و به کارگیری کلیه امکانات با قاچاقچیان و اخلالگران نظام اقتصادی برخورد می‌کند

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار