عصر امروز رخ داد:

بازدید وزیر راه از روند عملیات اجرایی باقیمانده پروژه آزادراه رشت – قزوین در محدوده منجیل

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 23 جولای 2020 | 17:25 ب.ظ
بازدید وزیر راه از روند عملیات اجرایی باقیمانده پروژه آزادراه رشت – قزوین در محدوده منجیل وزیر راه و شهرسازی و استاندار گیلان. شامگاه پنجشنبه از روند عملیات اجرایی باقیمانده پروژه آزادراه رشت – قزوین بازدید کردند و نیز با حضور دکتر اسلامی و دکتر زارع، برای بازگشایی مسیر و تسریع در اتمام پروژه ، یکی از تونل های باقی مانده در محدوده منجیل، حفاری شد.  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی […]
وزیر راه و شهرسازی و استاندار گیلان. شامگاه پنجشنبه از روند عملیات اجرایی باقیمانده پروژه آزادراه رشت – قزوین بازدید کردند و نیز با حضور دکتر اسلامی و دکتر زارع، برای بازگشایی مسیر و تسریع در اتمام پروژه ، یکی از تونل های باقی مانده در محدوده منجیل، حفاری شد.
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ دکتر محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی شامگاه امروز (پنجشنبه) با همراهی دکتر ارسلان زارع استاندار، از روند عملیات اجرایی باقیمانده پروژه آزادراه رشت – قزوین بازدید کرد.
همچنین برای بازگشایی مسیر و تسریع در عملیات اتمام پروژه ، یکی از تونل های باقی مانده در محدوده منجیل، حفاری شد.
سه هزار و ۲۰۰ متر از مسیر ۱۱ کیلومتر باقی مانده آزادراه رشت – قزوین در دولت یازدهم به بهره برداری رسید؛ عملیات اجرایی هشت کیلومتر باقی مانده نیز از خردادماه سال گذشته آغاز شده است.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار