سی تی اسکن رودبار تا هفته آینده به بهره برداری می رسد

تاریخ انتشار: شنبه 18 جولای 2020 | 18:53 ب.ظ
سی تی اسکن رودبار تا هفته آینده به بهره برداری می رسد اختصاصی‌درفک خبر ضیایی فرماندار شهرستان رودبار طی تماس تلفنی با خبرنگار نشریه درفک خبر، گفت: با پیگیری های مکّرر فرمانداری و شبکه بهداشت و درمان ، مشکلات فنی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان ولیعصر (عج) شهر رودبار رفع شده و حداکثر تا هفته آینده به بهره برداری خواهد رسید. نماینده عالی دولت تدبیر و امید […]

اختصاصی‌درفک خبر
ضیایی فرماندار شهرستان رودبار طی تماس تلفنی با خبرنگار نشریه درفک خبر، گفت:

با پیگیری های مکّرر فرمانداری و شبکه بهداشت و درمان ، مشکلات فنی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان ولیعصر (عج) شهر رودبار رفع شده و حداکثر تا هفته آینده به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در رودبار، افزود:

با راه اندازی این دستگاه، تشخیص بیماری آسان تر خواهد شد و بیماران جهت دار به بیمارستانهای شهرستان و استان اعزام میشوند و روند درمان خود را پیگیری خواهند کرد.

فرماندار رودبار ضمن تبریک به مردم قدرشناس رودبار ، خرید ونصب دستگاه سی تی اسکن بیمارستان رودبار را از افتخارات دوره دهم نمایندگی و دوره حضور خود در زادگاهش معرفی کرد و گفت:

امیدوارم روند رو جلوی حرکت گذاری شده در بهداشت و درمان رودبار ، همزمان با سراسر کشور ادامه پیدا کند و با هدفمند کردن خدمات بیمارستانهای ما بیماران کمتری را به مرکز استان و استانهای مجاور اعزام کنیم

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار