محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در جلسه امر به معروف و نهی از منکر گفت؛

فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید در فضای مجازی نیز نهادینه شود و قبل از صحت و سقم موضوع خبری انتشار نیابد.

صابر کریمی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 9 جولای 2020 | 05:33 ق.ظ
فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید در فضای مجازی نیز نهادینه شود و قبل از صحت و سقم موضوع خبری انتشار نیابد.   فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید در فضای مجازی نیز نهادینه شود و قبل از صحت و سقم موضوع خبری انتشار نیابد. به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر فرماندار رودبار جلسه امر به معروف و نهی از منکر؛ فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید در فضای مجازی نیز […]

 

فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید در فضای مجازی نیز نهادینه شود و قبل از صحت و سقم موضوع خبری انتشار نیابد.

به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر فرماندار رودبار جلسه امر به معروف و نهی از منکر؛ فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید در فضای مجازی نیز نهادینه شود
محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در جلسه امر به معروف و نهی از منکر گفت؛ فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید در فضای مجازی نیز نهادینه شود و قبل از صحت و سقم موضوع خبری انتشار نیابد.
ضیایی افزود: مبنای کار امر به معروف باید در رسالت آموزش و پرورش قرار گیرد و نماز از معروفاتی است که باید در مدارس نهادینه شود.
وی یادآور شد: با رعایت دستورالعملهای بهداشتی مقدمات برگزاری مراسم ماه محرم را از هم اکنون برنامه ریزی کنیم.
امام جمعه رودبار هم در جلسه امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان گفت؛ خدمت کردن به مردم امر به معروف است.
حجت الاسلام والمسلمین سید حسن سید محمدی افزود؛ دایره امر به معروف و نهی از منکر را وسیع تر ببینیم و به مدیران به هم تذکر بدهیم.
وی همچنین گفت؛ اصحاب رسانه می توانند در امر به معروف اثر گذار باشند، اگر رسانه ها با حب و بغض ننویسند، جناحی رفتار نکنند و تیتر نزنند می توانند موثر باشند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار