درخواست جهانگرد بخشدار رحمت آباد وبلوکات از نماینده و فرماندار رودبار:

اداره برق دهستان بلوکات را مستقل کنید

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 2 جولای 2020 | 14:37 ب.ظ
اداره برق دهستان بلوکات را مستقل کنید اختصاصی درفک خبر/ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ بخشدار رحمت آباد و بلوکات در جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستاهای دهستان بلوکات گفت: دهستان بلوکات با 21 روستا 13 دهیار و شورا، جمعیت بالغ بر 1 هزار و 463 خانوار را در دل خود جای داده است. علیرضا جهانگرد خاطرنشان کرد: بخش بلوکات […]

اختصاصی درفک خبر/

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ بخشدار رحمت آباد و بلوکات در جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستاهای دهستان بلوکات گفت:
دهستان بلوکات با 21 روستا 13 دهیار و شورا، جمعیت بالغ بر 1 هزار و 463 خانوار را در دل خود جای داده است.

علیرضا جهانگرد خاطرنشان کرد:
بخش بلوکات 31 شهید را تقدیم نظام مقدس و الهی جمهوری اسلامی ایران کرده و روستای شهربیجار بزرگترین روستای این بخش محسوب میشود.

وی اظهار کرد:
امورات مرتبط با برق دهستان بلوکات توسط اداره برق امام زاده هاشم اداره میشود که بدلیل پراکندگی این دهستان و از طرفی چون مسئولیت پیگیری برخی از روستا های بخش مرکزی و همچنین حوزه رشت نیز با این اداره میباشد از این حیث مشکلاتی برای این دهستان ایجاد و از فرماندار محترم و نماینده محترم مردم شریف شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی تقاضای پیگیری در راستای استقرار اداره برق مستقل در این مناطق را داریم .
ایشان در ادامه به خدماتی را که در سال 99 و در دولت تدبیر و امید در سه حوزه برق، جهاد کشاورزی و مخابرات به مردم عزیز ارائه خواهد شد اشاره کرد و اظهار نمود:
کل اعتبار منظور شده برای حوزه برق 14 میلیارد و 300 میلیون ریال است.

وی در خصوص برنامه اداره برق گفت:

تبدیل 15 هزار متر کابل مسی خود نگه دار برای 8 روستای، شهربیجار، شیخ علی توسه، روناسکبن، براگور، کندلات، میرزاگلبند، گندم باغان .
نصب 4 ترانس در 3 روستای کوکنه(2 دستگاه)، سیاه کیش، لیافو.
تبدیل ترانس 50 به 100 در روستای گندم باغان و تقویت چاه آب روستای کوکنه.
طرح احداث 150 متر خط 20 کیلو وات.
ایجاد فیدر زمینی جهت نصب ترانس در دو روستای سیاه کیش و کوکنه طرح های مربوطه به این حوزه بوده که 8 طرح مذکور تکمیل و مابقی 40 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی و 9 طرح در مرحله عقد قرارداد قرار دارند.

جهانگرد با اشاره به 7 طرح حوزه جهادکشاورزی، گفت:
لایروبی و گابیون بندی آببندان روستای حلیمه جان برای سال 99 در دست اقدام است، آبندان روستای لیافو انجام شده، کانال بتنی روستای حلیمه جان 150 متر در مرحله مناقصه قرار دارد.
آبندان روستای استخربیجار در مرحله طراحی و نیز کانال روستای گندم باغان طراحی شده است.
ادامه بتنی کردن انهار کشاورزی روستاهای کوکنه، میرزاگلبند و شیخعلی توسه حدود 14 کیلومتر انجام شده و 20 کیلومتر باقی مانده است.
همچنین برای بتونی کردن نهر آب کشاورزی روستای براگور 350 متر علی الحساب لوله تخصیص داده شده است.

این مقام مسئول اقدامات حوزه مخابرات بخش بلوکات را اینگونه تشریح کرد:
تعویض سوییچ، تبدیل کابلهای هوایی به خاکی به طول 600 متر و نیز نصب 2 دستگاه کافوی نوری که هر سه این موارد مربوط به روستای شهربیجار میباشد.
نصب یک دستگاه کافوی نوری و تبدیل سیم مسی به نوری به طول هزار و500 متر در روستای شیخعلی توسه.
نصب تکنولوژی جدید در سایت BTS و ارتقاء کیفیت تلفن ثابت در روستای حلیمه جان، مجموعه فعالیت های بخش مخابرات میباشد.

جهانگرد افزود این امورات تنها بخشی از خدمات دولت تدبیر و امید در دهستان بلوکات است و تلاش در جهت رفع مشکلات عزیز مردمان بخش رحمت آباد و بلوکات ادامه خواهد داشت .

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار