بخشدار رحمت آباد و بلوکات در جلسه شورای اداری این بخش عنوان کرد:

با عنایت دولت تدبیر و امید بخش رحمت آباد و بلوکات به بخش سبز تبدیل شده است

مجید رضایی
تاریخ انتشار: یکشنبه 28 ژوئن 2020 | 18:14 ب.ظ
با عنایت دولت تدبیر و امید بخش رحمت آباد و بلوکات به بخش سبز تبدیل شده است به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ بخشدار رحمت آباد و بلوکات در جلسه شورای اداری این بخش اظهار داشت: بخش رحمت آباد و بلوکات با ۳۸۸ کیلومتر مربع وسعت و ۴۵۴۸ خانوار و ۱۳۳۸۱ نفر جمعیت ،۳ دهستان و ۷۲ روستا و ۶۸ روستای دارای سکنه ۵۶ شورا و ۴۷ دهیاری ۸۹ شهید تقدیم […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ بخشدار رحمت آباد و بلوکات در جلسه شورای اداری این بخش اظهار داشت: بخش رحمت آباد و بلوکات با ۳۸۸ کیلومتر مربع وسعت و ۴۵۴۸ خانوار و ۱۳۳۸۱ نفر جمعیت ،۳ دهستان و ۷۲ روستا و ۶۸ روستای دارای سکنه ۵۶ شورا و ۴۷ دهیاری ۸۹ شهید تقدیم نظام مقدس و الهی جمهوری اسلامی ایران نموده است.

جهانگرد در ادامه به پروژه های در دست اجرای سال ۹۹ اشاره و گفت: درمجتمع آبرسانی خاصکول ساخت منبع ذخیره و خط انتقال انجام شده و تامین برق آن حدود ۴۰۰ میلیون تومان بر آورده شده است ضمن اینکه مشکل آب روستاهای خاصکول_پره و لافندسرا حاد و تمنای تسریع در راستای تامین اعتبار در جهت رفع مشکل مردم عزیز این روستاها هستیم.

وی در ادامه افزود: مجتمع شهران که آب ۶ روستا را تامین خواهد نمود با اعتبار دو میلیارد و پانصد میلیون تومان در دست اجراست و انشالله در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

بخشدار رحمت آباد و بلوکات خاطرنشان کرد: در راستای اجرای پروژه آب مجتمع نصفی_جازمکول این فعالیت ادامه داشته و انشاءالله در هفته دولت افتتاح خواهد شد و در آبرسانی روستاهای چره یک بخشی از خط انتقال آن باقیست در حال حاضر از آب شرب استفاده می کنند و ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار دارد و دستور پیگیری مابقی کار از درخواست شورا محترم اسلامی و دهیاری است .

علیرضا جهانگرد گفت: اجرای فیبرنوری در بخش رحمت آباد و بلوکات که ۳ فاز آن در استان مد نظر قرار دارد ، فاز اول آن در این بخش در حال اجراست و حدود ۹۵ درصد آن اجرا و از توتکابن تا مسیر چلکاسر صورت خواهد گرفت و در این راستا تمامی روستاهای مسیر هم از جهت پیشتیبانی سایت و اینترنت با سرعت بالا حتی ایرانسل و همچنین تلفنهای خانگی از این نعمت بهره مند خواهند شد .

این مقام مسئول اظهار کرد: تبدیل کابل هوایی به خاکی به طول ۵۰۰ متر در چلکاسر و نصب سایت همراه اول در روستای اسطلخ جان و سیدان از دیگر اقدامات سال ۹۹ خواهد بود.

بخشدار رحمت آباد و بلوکات افزود: اتصال به فیبر نوری در روستاهای شیرکوه_اسطلخ جان_شهران_خاصکول_کلایه نیز دردست اقدام است.

جهانگرد گفت: تعویض سیم به کابل خود نگهدار در ۶ روستا رودخانه_لیسن_بیجارگی_گنبک و شیرکوه با اعتبار بالغ بر ۷۵۰ میلیون تومان و احداث شبکه برق جهت تامین برق متقاضیان ۹ روستا کلسفروش_استخرگاه_شیرکوه_استخربیجار_اسطلخ جان_حاجیده_چره و سندس با اعتباری بالغ بر ۱۶۵ میلیون تومان در دست اقدام است که این اقدامات تنها بخشی از عملکرد دولت تدبیر و امید در این بخش است و در اینجا لازم است از فرماندار محترم ،نماینده محترم مردم شریف شهرستان و مدیران محترم دستگاههای اجرایی تقدیر و تشکر نمایم.

وی در ادامه اظهاراتش در جلسه شورای اداری به مشکلات اساسی بخش رحمت آباد و بلوکات اشاره کرد و افزود:

عمده ترین مشکل این بخش رانش جاده سندس است که سالهاست مردم عزیز رحمت آباد ،خورگام و عمارلو منتظر اجرای پروژه این منطقه هستند لذا دستور تسریع در رفع مشکل این منطقه موجبات دلگرمی مردم به وعده های مدیران شهرستان را سبب می گردد .

حدود ۲۸ روستای دهستان های رحمت آباد و دشتویل مشکل آب شرب داشته و این درحالی است ۲۴ روستا در انتظار آسفالت خیابان های داخل طرح هادی روستا از سوی بنیاد مسکن شهرستان هستند.

ایشان ادامه داد:

روستاهای پشتهان خرشک شیرکوه و بیجارکی مشکل ضعف برق داشته به مراتب اداره برق اعلام شده است.

در بخش آب کشاورزی و لایروبی ۵ استخر روستاهای دفراز ،رشی ، کیاباد ، انارکول و دولت آباد در انتظار تصمیم جهاد کشاورزی برای رفع مشکل موجود هستند.

با عنایت دولت تدبیر و امید بخش رحمت آباد و بلوکات به بخش سبز تبدیل شده که جا دارد از فرماندار محترم و همه عزیزانی که در این راستا عنایت داشته اند صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم . ضمن اینکه در روستا های چله بر ، بالا محله شهربیجار و بربیجار و سیدان تعدادی از خانواده ها تا کنون موفق به استفاده از این نعمت نشده لذا انتظار می‌رود عزیزان شرکت گاز مساعدت لازم را در جهت رفع مشکل مردم عزیز داشته باشند . ضمن اینکه پیگیری نصب علمک افراد بومی و ساکن فصلی روستای سیدشت در دستور کار اینجانب قرار دارد .
روستاهای فتح کوه – پنج خاله – لیسن – دیورش – کیابادتخت – خرشک وبیجارکی نیاز به آسفالت دارد . تغییر کلاس لوله گاز در روستاهای نصفی – شهران – کیاباد – حلیمه جان – شهرتوتکابن و روستای براگور از انتظارات به حق مردم عزیز ساکن در این نقاط است که امید است با عنایت فرماندار محترم و نماینده محترم مردم شریف شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی ، عزیز مردمان این نقاط به آرزو و خواسته بحق دیرینه خود برسند. ۲۵ نقطه از روستاهای بخش رحمت آباد و بلوکات به دلیل بارندگی های اوایل سال دچار رانش شده اند که تاکنون اعتباری در این خصوص منظور نشده است.

بخشدار رحمت آباد و بلوکات با اشاره به مشکلات روستای دره دشت، بیان کرد:

روستای دره دشت یکی از نقاط گردشگری بخش رحمت آباد بوده و در ایام تعطیلات قشر عظیمی از مسافران و گردشگران به این منطقه سفر میکنند و متاسفانه این مکان فاقد نمازخانه و سرویس بهداشتی است دستور پیگیری لازم از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره ) در خصوص اختصاص حداکثر یکصد متر مربع زمین در این خصوص یکی از انتظارات اهالی ساکن در روستای مذکور است ضمن اینکه با پیگیری های بعمل آمده قول مساعد از سویی آب و فاضلاب در خصوص تامین آب شرب به عمل آمده و موضوع در دست پیگیری است.

علیرضا جهانگرد با اشاره معضل زباله در بخش رحمت آباد و بلوکات، گفت:

جمع آوری زباله های بخش رحمت آباد و بلوکات یکی دیگر از مشکلات این بخش بوده که با عنایت فرماندار محترم پیگیری لازم از سوی استانداری محترم گیلان در خصوص اختصاص یک دستگاه کامیون زباله به عمل آمده و انشاالله با اختصاص آن مشکلات این بخش مرتفع خواهد شد.

جهانگرد در پایان ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار محترم و نماینده محترم مردم شریف شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:

انشاالله با کمک و مساعدت دستگاه‌های متولی تلاش مضاعف در جهت رفع مسائل و مشکلات مردم عزیز این سامان به عمل خواهد آمد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار