در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان رودبار مطرح شد:

اجرای طرح های بوم گردی از تدابیر دولت برای رونق اشتغال و بهبود معیشت است

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 28 ژوئن 2020 | 05:33 ق.ظ
اجرای طرح های بوم گردی از تدابیر دولت برای رونق اشتغال و بهبود معیشت است به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فرماندار رودبار در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت؛ شورای فرهنگ عمومی قوه عاقله و مغز متفکر فرهنگ است و محوریت آن با ائمه جمعه است. وی با تاکید بر استمرار جلسات کارشناسی و پیگیری مسائل شورای فرهنگ عمومی تاکید کرد؛ برای نهادینه کردن فرهنگ مطلوب نخست […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فرماندار رودبار در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت؛ شورای فرهنگ عمومی قوه عاقله و مغز متفکر فرهنگ است و محوریت آن با ائمه جمعه است.
وی با تاکید بر استمرار جلسات کارشناسی و پیگیری مسائل شورای فرهنگ عمومی تاکید کرد؛ برای نهادینه کردن فرهنگ مطلوب نخست از خود شروع کنیم و عامل باشیم.
ضیایی یادآور شد؛ اگر آسیب فرهنگی و دیگر دغدغه ها وجود دارد، با هم افزایی و تلاش گروهی رفع نمائیم و از سرریز مشکلات به سمت دیگران خودداری کنیم چرا که به قول مفسر قرآن و رئیس ستاد اقامه نماز آقای قرائتی اگر خراب کردیم همه با هم خراب کردیم.
فرماندار رودبار با بیان اینکه سی میلیون نفر گردشگر گیلان از این شهرستان عبور می کنند، گفت؛ اجرای طرح های بوم گردی از تدابیر دولت برای رونق اشتغال، بهبود معیشت و بهره مندی از مواهب خدادادی است و در جذب و ماندگاری گردشگران باید اهتمام ورزیم.
وی افزود؛ بوم گردی های مجوز دار، تحت نظارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است و رعایت ضوابط و شعائر اسلامی در آن دیده شده است و واحدهایی که مجوز ندارند باید ساماندهی گردند.
ضیایی گفت؛ مردم شهرستان رودبار مذهبی، معتقد و مومن هستند و آسیب های فرهنگی که از ورود گردشگران متصور است باید با تعریف برنامه های مناسب و کاربردی و راهکارها کاهش و حذف گردد.
وی گفت؛ ترویج و تبیین فرهنگ دینی را از آموزش و پرورش و دانشگاهها شروع کنیم و از فرصت طلایی اوقات فراغت نیز بهینه و مطلوب استفاده کنیم.
فرماندار گفت؛ کار شهرداری فقط آسفالت و فضای سبز و جمع آوری زباله نیست، بلکه نیاز است در مباحث و مقولات فرهنگی و اجتماعی نیز اهتمام داشته باشند چرا که در برخی از شهرداریها تا سی درصد اعتبارات را به مسائل فرهنگی اختصاص می دهند.
امام جمعه شهرستان رودبار هم گفت؛ بی حجابی در جامعه نگران کننده شده است و مراسمات عروسی به خیلی از حرام ها آلوده شده است.
حجت الاسلام والمسلمین سید حسن سید محمدی تاکید کرد؛ در ادارات کالای خارجی نباید مصرف شود و حتی خودکاری که رئیس با آن نامه امضا می کند باید ایرانی باشد.
وی گفت؛ ساماندهی تابلوهای مغازه ها با همکاری شهرداری و اصناف انجام شود.
امام جمعه رودبار با بیان اینکه در فضای مجازی این شهرستان بداخلاقی می بینیم، تصریح کرد؛ از بیان مسائل شخصی و گروهی در این فضا خودداری کنیم.
در این نشست دیگر اعضاء نیز به بیان مسائل، مطالب و نقطه نظرات خود پرداختند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار