ساعتی قبل؛

سقوط بلیزر به دره ای در خورگام، 12 کشته و مصدوم برجای گذاشت

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 18 ژوئن 2020 | 18:23 ب.ظ
سقوط بلیزر به دره ای در خورگام، 12 کشته و مصدوم برجای گذاشت سقوط بلیزر به دره ای در روستای چمبل قدیم بخش خورگام 3 کشته و 12 مصدوم برجای گذاشت به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ عصر امروز سقوط خودروی بلیزر که حامل مسافرین و گردشگران بود به دره ای در مسیر انحرافی روستای چمبل قدیم سقوط و موجب مرگ 3 تن و مصدومیت 7 نفر شد. […]

سقوط بلیزر به دره ای در روستای چمبل قدیم بخش خورگام 3 کشته و 12 مصدوم برجای گذاشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ عصر امروز سقوط خودروی بلیزر که حامل مسافرین و گردشگران بود به دره ای در مسیر انحرافی روستای چمبل قدیم سقوط و موجب مرگ 3 تن و مصدومیت 7 نفر شد.

این حادثه ساعتی قبل رخ داد که پایگاه های هلال احمر شهید آقایی رودبار، عوامل اورژانس رستم آباد، رودبار، بره سر در صحنه حضور یافته و مصدومین این حادثه را به مراکز درمانی شهر رستم آباد و رودبار انتقال دادند.

از مصدومین حادثه عصر امروز در روستای خورگام، 9 مصدوم بدحال به بیمارستان های رستم اباد و رودبار اعزام شدند که از این تعداد حال 4 نفر وخیم گزارش شده است

مسافرین حادثه دیده بخش خورگام اصالتی تهرانی داشته که با تور گردشگری برای بازدید از مناطق خورگام پا به این منطقه گذاشته بودند که متاسفانه در مسیر بازگشت، خودرو بلیزر دچار این حادثه شد.

لازم به ذکر است که آمار مصدومین متغیر بوده و براساس اعلام احدی رئیس هلال احمر شهرستان رودبار از 16  گردشگر 4 نفر سالم،3 نفر کشته و 9  نفر مصدوم شده اند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار