مدیر شعب بانک کشاورزی گیلان خبر داد؛

بخشودگی جرایم دیرکرد اقساط بانک کشاورزی و امهال سود

M.R.M
تاریخ انتشار: دوشنبه 15 ژوئن 2020 | 12:43 ب.ظ
بخشودگی جرایم دیرکرد اقساط بانک کشاورزی و امهال سود مدیر شعب بانک کشاورزی گیلان اعلام کرد : بخشودگی سود پس از سررسید و جرائم دیرکرد تسهیلات کمتر از یک میلیارد ریال بخشوده می شود. به گزارش درفک خبر ؛مدیر شعب بانک کشاورزی گیلان گفت : بر اساس دستورالعمل اجرایی بند ( ل) بخشودگی سود پس از سررسید و جرائم دیرکرد تسهیلات کمتر از یک میلیارد ریال تا پایان  […]

مدیر شعب بانک کشاورزی گیلان اعلام کرد : بخشودگی سود پس از سررسید و جرائم دیرکرد تسهیلات کمتر از یک میلیارد ریال بخشوده می شود.

امهال سود و دیرکرد اقساط  بانک کشاورزیبه گزارش درفک خبر ؛مدیر شعب بانک کشاورزی گیلان گفت : بر اساس دستورالعمل اجرایی بند ( ل) بخشودگی سود پس از سررسید و جرائم دیرکرد تسهیلات کمتر از یک میلیارد ریال تا پایان  خرداد تمدید شد.
علیرضا طاهری بروجنی  با اشاره به مشاغل الویت دار همانند پرورش آبزیان و گلخانه داران که خسارت دیده اند افزود : دولت دیر کرد پرداخت تسهیلات بانکی آن را بخشیده و بدهکاران فقط اصل وام را پرداخت می کنند. 
وی گفت : بدهکارانی که تا پایان 97 سر رسید داشته اند و بدهکاری خود راپرداخت نکرده اند اگر 20 درصد بدهکاری خود را تا پایان مرداد پرداخت کنند می توانند بقیه وام را به روز پرداخت کنند.
مدیر شعب بانک کشاورزی گیلان گفت : براساس قانون بند خ تبصره 33 قانون بودجه افرادی که سر رسید بدهی آنها از تاریخ یکم مهر 96 تا 31 شهریور 98 است و در این مدت خسارت دیده اند می توانند به فرمانداری ها ، جهاد کشاورزی و بانک های کشاورزی مراجعه  تا سود آن بخشیده و تنها اصل وام را پرداخت کنند.
علیرضا طاهری بروجنی همچنین به مصوبه شورای پول اشاره کرد و افزود : تولیدکننده گان خسارت دیده می توانند درخواست خود را به کارگروه که ریاست آن بر عهده استاندار است ارائه دهند و بر اساس آن 7و نیم درصد بدهکاری خود را پرداخت و بقیه آن را در 5 سال بر اساس قانون تمدید کنند.
وی همچنین به بسته حمایتی کرونا هم اشاره کرد و گفت : بدهکارانی که اقساط قرض الحسنه اسفند ، فروردین واردیبهشت  را پرداخت نکرده اند  این 3 قسط به پایان اقساط موکول خواهد شد.
مدیر شعب بانک کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه در اجرای بند خ تاکنون برای 6 هزار و861 نفر با پرداخت 34 میلیارد تومان بخشودگی در نظر گرفته شده است گفت : در اجرای بند ل نیز پارسال 6 میلیارد و300 میلیون تومان بدهی 573 نفر جذب و38 درخواست ، واصل شده است.
علیرضا طاهری بروجنی در ادامه از تمدید مهلت بیمه برنج ، پرتقال و چای تا پایان خرداد خبر داد وگفت : کشاورزان می توانند برای بیمه محصولات خود به دفاتر خدمات بیمه در سراسر استان  مراجعه کنند یا به صورت غیر حضوری و تلفنی برای صدور بیمه نامه خود اقدام کنند.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار