براساس مصوبه هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی؛

به کدام نمایندگان مجلس ودیعه مسکن و خودرو داده نمی‌شود؟

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 ژوئن 2020 | 10:00 ق.ظ
به کدام نمایندگان مجلس ودیعه مسکن و خودرو داده نمی‌شود؟ عضو هیئت رئیسه مجلس از تصمیم این هیئت درباره ودیعه مسکن و خودرو نمایندگان خبرداد. ودیعه خانه و خودرو به نمایندگانی که در تهران خانه دارند و یا اینکه نمایندگانی که خودرو دارند مبالغی برای اجاره خانه و یا خرید خودرو داده نشود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از تسنیم، حجت […]

عضو هیئت رئیسه مجلس از تصمیم این هیئت درباره ودیعه مسکن و خودرو نمایندگان خبرداد. ودیعه خانه و خودرو به نمایندگانی که در تهران خانه دارند و یا اینکه نمایندگانی که خودرو دارند مبالغی برای اجاره خانه و یا خرید خودرو داده نشود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از تسنیم، حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از مصوبه جدید این هیئت  درباره حق مسکن و اعطای خودرو به نمایندگان خبر داد و گفت: طبق مصوبه هیئت رئیسه قرار بر این شده تا به نمایندگانی که در تهران خانه دارند و یا اینکه نمایندگانی که خودرو دارند مبالغی برای اجاره خانه و یا خرید خودرو داده نشود.

وی ادامه داد: این مصوبه هیئت رئیسه به نمایندگان ابلاغ شده و در حال اجرا شدن است.

نماینده مردم محلات در مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه کشور در شرایط مالی سختی قرار دارد نباید به نمایندگانی که خودرو و خانه دارند این امتیازات داده شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار