فرماندار رودبار در جلسه شورای اداری گفت:

سوداگران زمین با هجوم به مناطق روستایی از شرایط نامطلوب اقتصادی مردم سوء استفاده میکنند

صابر کریمی
تاریخ انتشار: یکشنبه 7 ژوئن 2020 | 04:22 ق.ظ
سوداگران زمین با هجوم به مناطق روستایی از شرایط نامطلوب اقتصادی مردم سوء استفاده میکنند فرماندار رودبار در نشست شورای اداری؛ تولید زیتون، کلزا، سیمان و آب معدنی در سال جهش تولید افزایش می یابد به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در نشست شورای اداری در مجتمع فرهنگی سینمایی رودبار گفت؛ با استراتژیهای تدوین شده تولید زیتون، کلزا، سیمان و آب معدنی در سال جهش […]

فرماندار رودبار در نشست شورای اداری؛ تولید زیتون، کلزا، سیمان و آب معدنی در سال جهش تولید افزایش می یابد
به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در نشست شورای اداری در مجتمع فرهنگی سینمایی رودبار گفت؛ با استراتژیهای تدوین شده تولید زیتون، کلزا، سیمان و آب معدنی در سال جهش تولید افزایش می یابد.
وی یادآور شد؛ دستگاههای اجرایی هم علاوه بر انجام امور اداری، برنامه ریزی و اجرای اقدامات مربوط به تحقق جهش تولید را تمهید مقدمات کنند.
وی با اشاره به آغاز فعالیت مجلس یازدهم و آرزوی موفقیت برای نمایندگان مجلس در ریل گذاری مناسب قانون برای توسعه و عمران کشور و نظارت گفت؛ در شهرستان رودبار هم بخش اجرایی و دولت همانند گذشته با بخش تقنینی و مجلس تعامل مناسب را خواهد داشت.
وی اظهار امیدواری کرد؛ تلاشها و ظرفیتهای ملی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در رفع دغدغه ها و گام های بلند توسعه شهرستان راهگشا باشد.
فرماندار با اشاره به ویروس کرونا و بیماری کوید ۱۹ و قدردانی از زحمات همه بخشها از جمله شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر، بخشداران، شهرداران، پلیس، سپاه و بسیج، ارتش، شوراها، دهیاران، خیران و دیگر بخشها گفت؛ همان طور که رئیس جمهوری اعلام کرد؛ این بیماری با ما وجود دارد و باید تدبیر کنیم و هرگونه فعالیتی در راستای ستاد ملی و استانی مدیریت و مقابله با کرونا باید صورت گیرد.
ضیایی گفت؛ احداث پروژه های ملی و استانی هم به رغم جنگ تروریستی اقتصادی همچنان بدون وقفه ادامه دارد و معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه هم از باقیمانده آزاد راه در حال احداث رشت-قزوین بازدید کرد.
وی افزود؛ آقای نوبخت در این بازدید بر تکمیل پروژه در سال جاری و اعتقاد راسخ دولت به انجام تعهدات داده شده در خصوص عبور مسیر برگشت آزادراه از داخل شهر رودبار برای حفظ بازار زیتون تاکید ویژه داشت.
فرماندار همچنین گفت؛ سوداگران زمین به برخی مناطق روستایی هجوم برده و از شرایط نامطلوب اقتصادی مردم سوء استفاده می کنند که نظارت جدی بخشداران، شوراها، دهیاران و ادارات متولی در این زمینه ضروری است.
ضیایی بر حضور مسئولان ادارات در شهرستان تاکید کرد و گفت؛ مدیران در این زمینه موظف و مکلفند و هر کس نمی تواند عذرش را خواهیم خواست.
امام جمعه رودبار هم اظهار داشت: ما خادم ملت هستیم و باید بدانیم برای صندلی، پست و مقام ما خون ها ریخته شده و ریاستی که داریم در پناه جان فشانی شهداست.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن سید محمدی افزود؛ ادعای در خط امام (ره) بودن را باید در عمل اثبات کنیم، امام خمینی به مردم یاد داد در مقابل دشمن بایستیم.
نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی هم گفت؛ رودبار با ظرفیتهای خوب و معقول پتانسیل لازم را برای تبدیل به شهرستانی در تراز ملی دارد.
مهرداد گودرزوند چگینی با اشاره به اقدامات انجام شده افزود؛ در چهار سال پیش رو تلاش می کنیم از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب دست یابیم.
گودرزوند چگینی تاکید کرد؛ ملاک اصلی من انجام کار، رفع مشکلات و رضایت مردم است و برادری من براساس خدمت رسانی است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار