استاندار گیلان در سی و چهارمین نشست ستاد استانی مقابله با کرونا؛

وضعیت کرونایی شهرستان رودبار زرد اعلام شد

M.R.M
تاریخ انتشار: شنبه 6 ژوئن 2020 | 13:13 ب.ظ
وضعیت کرونایی شهرستان رودبار زرد اعلام شد مردم برای جلوگیری ازموج دوم شیوع کرونا رعایت دستورالعمل های بهداشتی را جدی بگیرند/ ۲۵۰ بیمار کرونای در بیمارستانهای گیلان بستری اند/نماز جمعه از اول تیرماه با رعایت دستور العمل های بهداشتی در همه شهرهای گیلان اقامه می شود به گزارش،پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ استاندار گیلان امروز در سی و چهارمین نشست ستاد مقابله […]

مردم برای جلوگیری ازموج دوم شیوع کرونا رعایت دستورالعمل های بهداشتی را جدی بگیرند/ ۲۵۰ بیمار کرونای در بیمارستانهای گیلان بستری اند/نماز جمعه از اول تیرماه با رعایت دستور العمل های بهداشتی در همه شهرهای گیلان اقامه می شود

به گزارش،پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ استاندار گیلان امروز در سی و چهارمین نشست ستاد مقابله با کرونای گیلان با اشاره به افزایش ورود مسافران در تعطیلات چند روزگذشته ازمردم خواست برای پیشگیری از موج دوم شیوع کرونا همچنان رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی را جدی بگیرند و سفرهای غیرضروری را به حداقل برسانند.

ارسلان زارع افزود : درحال حاضر به جز 6 شهرستان رشت ، لنگرود ، املش ، شفت ، فومن و رودبار که وضعیت شان زرد وضیت بقیه شهرستان ها سفید است.

وی با بیان اینکه در نشست امروز ستاد ملی کرونا بر اساس نتایج پژوهش علمی و تحقیقاتی وزرات بهداشت و درمان ، شهر رشت از شهرهای موفق در مقابله با شیوع کرونا اعلام شد گفت : این موفقیت ، حاصل تلاش همگان به ویژه تلاش شبانه روزی کادر درمان و همت مردم فهیم گیلان است که هشدارهای بهداشتی را جدی می گیرند.

استاندار گیلان همچنین به مصوبات امروز ستاد ملی مقابله با کرونا اشاره کرد و افزود : نماز جمعه از اول تیرماه با رعایت دستور العمل های بهداشتی در همه شهرهای گیلان اقامه ، همچنین فعالیت مهدهای کودک ها ، کلاس های آموزشی ، تورهای گردشگری هم از24 خرداد و همچنین فعالیت کنسرت ها و سینماها از اول تیر از سرگرفته می شود.

ارسالان زارع همچنین به صاحبان واحدهایی که با رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی باعث ایجاد نگرانی مردم می شوند هشدار داد با آنان برابر قانون برخورد می شود.

وی از کارگروه رسانه ای ستاد کرونای گیلان به ویژه صدا و سیما هم خواست همچنان رسالت خطیر آموزش و اطلاع رسانی را تا شکست کامل کرونا تداوم بخشند.

دکتر ارسلان سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان هم در این نشست با اشاره به افزایش 5 تا 10 درصدی ورودی بیماران کرونا به بیمارستان ها به دلیل ورود مسافر در تعطیلات چند روز گذشته گفت : تعداد بیماران کرونایی بستری شده 212 نفر و تعداد بیماران جدید پذیرش شده هم 38 نفر است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار