💢 #اختلاس 200 میلیونی در یک روستای 20 خانواری در گلورز و دولت آباد #رودبار …!

فرزانه احمدی خولکی
تاریخ انتشار: یکشنبه 6 می 2018 | 15:10 ب.ظ
💢 #اختلاس 200 میلیونی در یک روستای 20 خانواری در گلورز و دولت آباد #رودبار …! ✳️ به گزارش نشریه درفک خبر به نقل از سایت خزر، چند سالی می شود که مسئولان محلی دو روستای گِلِورز و دولت آباد از توابع شهرستان رودبار مشترکاً زمینی را به آستان قدس رضوی جهت احداث و تجهیز کارگاه اجاره می دهند. 💢 پول حاصل از این اجاره هم می بایست قانوناً به حساب شورای […]

✳️ به گزارش نشریه درفک خبر به نقل از سایت خزر، چند سالی می شود که مسئولان محلی دو روستای گِلِورز و دولت آباد از توابع شهرستان رودبار مشترکاً زمینی را به آستان قدس رضوی جهت احداث و تجهیز کارگاه اجاره می دهند.

💢 پول حاصل از این اجاره هم می بایست قانوناً به حساب شورای این دو روستا واریز شده و خرج مصارف مربوط به روستا شود. با این حال شنیده هایی حکایت از عدم واریز پول حاصل از این اجاره به حساب شورای روستای گِلِورز داشته و معلوم نیست این پول دقیقا سر از کجا درآورده است!

💢 در همین راستا فتحعلی میرزایی، عضو شورای روستای گِلِورز به خبرنگار خزر می گوید:

✳️ بنده یک سال است به عضویت شورا در آمده ام ولی هیچ پولی به حساب روستا نیامده که خرج بشود! پول از پیمانکار دریافت شده است اما به حساب روستا نیامده است! باید از شوراهای دوره ی قبل و قبل تر سوال شود که این پول کجا هزینه شده است؟

💢 وی می افزاید:

✳️ بنده طی نامه ای به بخشدار مرکزی و فرماندار شهرستان رودبار مراتب را اعلام نموده ام وهر دوی این مسئولان از کم و کیف موضوع باخبر شده اند. در دور قبلی شورای مبالغی در یافت شده است که هیچ گونه مستنداتی مبنی بر هزینه کرد موجود نمی باشد.

💢 این عضو شورا ادامه می دهد:

✳️ در ابتدای سال 97 مبلغ 10 میلیون تومان از شرکت آستان قدس رضوی پرداخت شد و اینجانب با اطلاع از این موضوع، از بخشدار خواستم تا این پرداخت توقیف شود اما هنوز هیچ اقدامی از سوی ایشان صورت نگرفته است.

💢 وی افزود:

✳️ مبلغ 10 میلیون تومانی که در آستانه سال 97 پرداخت شده است را یک عضو شورا به صورت شخصی گرفته است.

💢 میرزایی با بیان اینکه این عضو شورا شخصا پول را دریافت کرده است، گفت:

✳️ بنده می گویم این پولی که آمده است بابت روستای گِلِورز است و باید برای روستای گِلِورز خرج بشود که هیچگونه خرجی نشده است. شما اگر به روستای ما بیایید خودتان مشاهده می کنید که هیچگونه آسفالت، مسجد، گاز کشی و جدول با کیفیت مناسب یا در بعضی موارد بی کیفیت هم موجود نمی باشد.

💢 این عضو شورا در پایان گفت:

✳️ این پول از سال 86 تا به حال به شورای روستای گِلِورز پرداخت می شود که هیچ معلوم نیست کجا می رود! شورای قبلی برای خودش هماهنگ کرده و پول را گرفته است که اسناد آن هم موجود می باشد.بنده می خواهم از مراجع استانی پیگیر شوم. باید تکلیف این موضوع روشن شود! این مورد موضوع کوچکی نیست صحبت بیشتر از 200 میلیون تومان پول است که با آن می شود کل روستای گلورز را آباد کرد.

💢 فساد و اختلاس مالی یکی از مهمترین مفسده هایی هست که مدیر و مسئولان را تهدید کرده و چه بسا برخورد با برخی اختلاس های کوچک، بتواند مانع از گسترش آن و تبدیل یک مدیر پایین دستی به ابراختلاس گر مالی در آینده شوند.

  1. شریفی   می 9, 2018  

    همین افرادی که تا به امروز پول بیت المال را می خوردند حرف از امانتداری و حقوق شهروندی سر می دادند همیشه مردم را به دردسر و دست اندازهای کاری می انداختند و هیچگاه حتی گوشه ای از مشکلات مردم را حل نمی کردند به هیج حتی مشکلاتی در سر راه اهالی آنجا بوجود می آوردند و خود را تافته جدا بافته آنجا می دانستند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار