دکتر علی امیدی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رودبار؛

۵۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان رودبار خلع ید و رفع تصرف گردید.

عبدالله بشارتی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 4 ژوئن 2020 | 15:02 ب.ظ
۵۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان رودبار خلع ید و رفع تصرف گردید. ۵۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان رودبار خلع ید و رفع تصرف گردید. درفک خبر/به گزارش خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی ، دکتر علی امیدی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رودبار با اعلام مطلب فوق گفت : این عرصه در سال۷۲ بمدت ۲۰ سال برای اجرای طرح کشاورزی بصورت اجاره واگذار گردیده بود که […]

۵۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان رودبار خلع ید و رفع تصرف گردید.

درفک خبر/به گزارش خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی ، دکتر علی امیدی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رودبار با اعلام مطلب فوق گفت : این عرصه در سال۷۲ بمدت ۲۰ سال برای اجرای طرح کشاورزی بصورت اجاره واگذار گردیده بود که بعد از گذشت دوره طرح، فعالیتی از واگذارشونده انجام نگردید. بهمین خاطر اقدامات قانونی رفع تصرف و خلع ید توسط اداره منابع طبیعی رودبار آغاز گردید. با وجود چندبار برائت در محاکم قضایی وحتی دوبار طرح دعوی در دیوان عالی کشور، با پیگیریهای مستمر و زیاد کارشناسان حقوقی اداره منابع طبیعی رودبار و اداره کل منابع طبیعی استان، سرانجام رای نهایی به نفع دولت صادر گردید وحکم صادره در تاریخ سیزدهم خرداد ۹۹ با حضور نماینده دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و مامورین یگان حفاظت اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان رودبار اجرا و آثار تصرف از قبیل ساختمان و فنس کشی از عرصه محو گردید ودر این عملیات ۵۰ هکتار از اراضی ملی منطقه قره تیکان لوشان خلع ید و رفع تصرف گردید.


رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری رودبار گفت : طبق نظر کارشناسان ذیربط
ارزش عرصه آزادشده حدود ۲۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
دکتر امیدی تاکید کرد : اداره منابع طبیعی رودبار در بازپس گیری کلیه اراضی واگذارشده قبلی که با هدف اجرای طرح های کشاورزی و غیرکشاورزی واگذار شده ، ولی برمبنای طرح های ارائه شده ، اجرا نشده اند، جدی بوده و تحت هرعنوان اراضی ملی را از ید تصرف سوداگران زمین خارج خواهد نمود.

  1. نا شناس   ژوئن 4, 2020  

    با سلام
    مسئول محترم اداره منابع طبیعی شهرستان رودبار زیتون استان گیلان
    جناب آقای امیدی
    جای تشکر دارد اما لطفا سایت های مرجع و مبنا و برند دیوار و شیوار رو تو مرور گر اینترنت جستجو و باز کنید و بعد در قسمت جستجو رودبار بنویسید و بعد از فیلترهای موجود املاک و سپس فروش و سپس زمین و کلنگی و زمین و باغ را انتخاب کنید و بعد از جستجو ببینید که ان همه زمین های دولتی با متراژهای زیاد که در زمان خود با استفاده از ارزش نمایی و انقلابی نمایی و اصول نمایی و ولایی نمایی و فرصت طلبی و منفعت طلبی و میراث خواری و رانت های اطلاعاتی و عملیاتی و مفاسد قانونی و مفاسد ارتباطی و مفاسد عملی دیگر با قیمت مثلا هر متر مربع 100 تومان معادل توجه فرمایید صد تومان حتی با رشوه دادن به بازرسین وقت جهاد کشاورزی رودبار و گیلان و کشور و هزینه کرد و کارکرد نمایشی برای باطل نشدن طرح ها به نام خود سند مالکیت اخذ کرده اند و حالا به قیمت هر هکتار بالای یک میلیارد تومان ارزش گذاری کرده و معامله می کنند!!! حالا زمین های محور که تا حالا نتوانسته اند سند مالکیت اخذ کنند خیلی بیش تر هم هست یعنی حدود صدها شاید هزار هکتار زمین مربوط به اراضی ملی که دولت با استفاده از نظارت سازمان منابع طبیعی و اب خیز داری و محیط زیست و … قرار بود فقط نظارت کند و سرمایه های عمومی را حفظ کند و در اراضی مستعد با استعداد یابی و فراهم نمودن شرایط دایر کردن به منظور عرصه های محصولات زراعی و کشاورزی و باغی و قابلیت های گردشگری تاریخی – طبیعی و بوم گردی احیا کند و عام المنفعه باقی بماند نه این که به خاطر کسری بودجه و … در امانت ملت یعنی اراضی ملی و عمومی خیانت شود و به قیمت مفت واگذار شود و بعد مردم برای طبیعت گردی هم حتی نتوانند به ساحل رودخانه ها و دامنه ی کوه ها و اراضی جنگلی و دشت و … بروند!!!
    لعنت بر مسببین ان ها
    حالا حاشیه رودخانه خواری و کوه خواری و جنگل خواری و معادن شن و ماسه و سنگ لاشه و … خواری و چشمه های اب معدنی خواری و … که خیلی هم هستند و جدا از عوامل فریبنده ای که ذکر شد با مشغول به خاطر کردن مثلا چند نیروی بومی به صورت نمایشی و تهیه ی گزارش توسط برخی خبرنگاران مزدور شهرستان رودبار که با گرفتن چند میلون تومان منافع ملی و منافع بومی شهرستان رودبار را به چند سرمایه گذار جعلی و حقه باز و کلاه بردار و در واقع سرمایه بردار فروخته اند مردم و افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دادند و سود های کلان میلیارد تومانی به جیب زده اند!!!
    لعنت و مرگ بر این سیاست های ضد حقوق عامه و ملت و مردم و شهرستان رودبار که پشت پرده ی ان هم همان نیروهای پاسدار بسیج و سپاه و انتظامی و اطلاعاتی و امنیتی بوده و هستند و حتی شما و حتی دادستان ها و روئسای دادگستری و وزیر مربوطه و رئیس قوه قضائیه هم نتوانسته با ان ها برخورد کند!!!
    این که توانستید 50 هکتار از اراضی ملی بومی شهرستان رودبار را از تصرف غیر قاونی و غیر حقوقی و غیر شرعی و غیر عرفی افرادی حالا طمع کار بخش خصوصی در اورید جای تشکر دارد اما هنر نیست و وقتی اقدام عملی شما موثر خواهد بود که با غول های مفسد پاسدار و سرهنگ ها و سردارها و آخو.ندهای و مقامادت مسئول و مدیران فاسد بخش های حکومتی و دولتی بجنگید و حقوق مردم و ملت و مستضعفان رو از تصرف نامردانه ی ان ها در بیاوریدئ.
    در طرح واگذاری زمین به روستا نشینان که صرفا با شرط عدم واگذاری به غیر بومی و حفظ زمین جهت کاربری های مسکونی و تجاری و کشاورزی و صنعتی و .. با طرح سند دار کردن زمین های داخل بافت روستاها انجام شد هم برید بررسی کنید حدود 90 درصد ان اراضی ملی را بعد از سند دار کردن به قیمت هر متر مربع 500000 یعنی معادل پانصد هزار تومان و به صورت چند صد میلیونی و میلیاردی معامله کرده یا در حال معامله هستند!!!
    این بود سیاست حفظ جمعیت در روستاها!!! که همه ی غارت گرهای پول جمع کن تهرانی و غیر بومی ان اراضی رایگان واگذار شده به روستا نشینان را خریداری کرده و برای لذت جنسی با دوست دخترهای خود در ایام تعطیلات به دور از چشم و اطلاع زن خود مکان فحشا درست درست کرده اند!!!
    از کجا و چه خبر دارید؟!
    ان وقت ان مامور ویژه در اداره امور مالیاتی شهرستان رودبار پشت سیستم نشسته و دائم تو سایت های دیوار و شیپور و … اگهی های زمین و … رو تو سطح شهرستان رودبار با دقت از هر لحاظ بررسی می کند و با نقش خریدار با فروشنده ها تماس گرفته تا کشف قیمت و کشف فساد کند تا در در موقع معامله سر ان ها در گرفتن مالیات بر فروش و … کلاه نرود!!!
    ملت هر چه می کشد اول قبل از این که متوجه دولت ها و … بشود مسئولیتش مستقیما بر عهده ی حکومت رسمی کشور و شخص رهبر نظام بوده و هست.
    فرمان چند ماده ای رهبر انقلاب یعنی خمینی و فرمان چند ماده ای جانشین یعنی رهبر فعلی نظام و اصل های قانون اساسی و به خصوص اصل 44 قانون اساسی در واگذاری ها چه بود و قرار بود چگونه بشود و چگونه اجرا شد و حالا چه مانده برای ملت؟؟؟!!!
    دقیقا نطق میان دستور جناب آقای دکتر مهرداد گودرزوند چگینی نماینده منتخب محترم شهرستان رودبار زیتون در روز اول گشایش مجلس یازدهم حکومتی هم بر همین اساس بوده و هست و مطالبه گری رو درست و به جا شروع نمود اما سال ها استاد عزیر جناب آقای استاد دکتر رضا کاظمی تکلیمی دانش مند فرهیخته ی حوزه های جامعه شناسی و سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی و … در همین موارد دغدغه داشته و دارند و حتی به خاطر انتقاد از برخی سیاست های منفی حکومت و تحمیلی به حقوق عامه تحت فشار رسانه ای و سیاسی هم قرار گرفتند که جای تشکر دارد به عنوان یک چهره ی مردمی و جهادی و سیاست مدار توانا و بالغ و عاقل که در لحظه مناسب ترین تصمیم رو گرفته و می گیرد و عمر خود را وقف پی گیری مطالبات مردم و ملت شهرستان رودبار کرده و باز در مقابل فشار های بد خواهان ایستادگی کرده و می کند. این شخصیتی که ارزشی به معنا واقعی بوده و هست و خود را از وسوسه های مادیات یعنی ارزش نمایی و انقلابی نمایی و اصول نمایی و ولایی نمایی و آفت های دیگر حفظ کرده است اما این اتحاد باید گسترده تر بشود.
    بحث نحوه ارزش گذاری زمین یا … توسط فروشنده یعنی مالک زمین و … یا ارزیاب محلی و بومی و کارشناس رسمی شهرداری یا دادگستری یا مشاورین املاک و … هم باید سریعا بررسی شود و قوانین سختی برای کنترل وضع موجود در نظر گرفته بشود تا تورم رکودی و به تبع ان کاهش تقاضا در حوزه ی املاک پیش نیاید چون در شرایط فعلی که تمام غول های اقتصادی کشور از جمله قرار گاه خاتم الانبیا و ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و استان قدس رضوی و نهاد های مشابه که همگی از نهادهای حکومتی بوده و هستند و با وجود درامدهای کلان مالیات هم نداده و نمی دهند و ثروت های خود ملت را به عناوین مختلف غارت و استثمار کرده و هر وقت به صورت نمایشی و کار جهادی در مواقع وقوع زلزله و سیل و بلایای طبیعی و … مقدار ناچیزی را به اسم حکومت به مردم نیاز مند پس می دهند الان همه پشت پرده ی بازار سرمایه یعنی بورس منتظر خریداری سهام عدالت ملت بوده و هستند تا بار دیگر سرمایه های عمومی ملت را که بعد از چهل و چند سال از وقوع انقلاب ان هم از روی فشار اصلاح طلبان و مخالفان و منتقدان به سیاست های منفی حکومت قرار شد در قالب سهام عدالت به مردم مستضعف کشور واگذار شود را ان هم اغلب نصف به ارزش نصف که غیر قانونی بوده و هست به حدود 50 میلیون نفر دادند که باید به حدود حداقل 70 میلیون نفر تعلق می گرفت که هنوز نگرفته و بعد هم با تشویق مردم برای ازاد سازی و ترغیب به فروش دوباره از چنگ دولت به چنگ دارایی های کلان حکومت منتقل کنند!!!
    جدا از ان دولت باید دقیقا مصلحت اندیشی ها را کنار بگذارد و برای ملت دقیقا توضیح دهد که چرا ارزش سهام ملت برهی جز اعضای نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد و بهزیستی نصف قیمت مقرر شده؟! و مهم تر این که جریان اعطا سهام صد میلیون تومانی شرکت های سود ده صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و صنایع مادر کشور و شارژ حدود پانصد میلیون تومانی بر ارزش ان سهام به برخی خانواده های شهدا و جانباز و شهدای مدافع حرم و … ایا صحت دارد و اگر دارد چرا و به چه علت؟ مگر خون خانواده های شهدا و … که ان افراد صالح صرفا اغلب به خاطر مسائل اعتقادی به جبهه های نبرد حق علیه باطل رفتند و مادیات را از خود دور کردند با خون ایتام موسسه ی خیریه ی امام رضا شهرستان رودبار و ایضا با خون مردم مستضعف شهرستان رودبار تفاوتی داشته یا دارد؟!!!
    چرا این همه تبعیض ارزشی و اعتقادی و سیاسی و اجتماعی و …
    ایا نتیجه ان جز بد بینی و عصبانیت و خشم و غضب و نفرت و انتقاد و مخالفت و اعتراضات مدنی در تمام این سال ها علیه سیاست های حکومت و شخص حاکم بوده و هست؟!
    چرا درس عبرت نگرفته و نمی گیرند؟!!!
    این آتش زیر خاکستر هفتاد میلیونی مطمئنا زمانی فرا خواهد رسید که بر اقلیت جیره خوار 15 میلیونی حکومت چیره و غلبه خواهند کرد و حکومت و کشور به اهلش خواهد رسید…
    ضمنا رئیس قوه ی قضائیه هنوز حجت الاسلام و المسلمین هست و به سطح و درجه ی آیت الله نرسیده است و استفاده و کاربرد غیر واقعی از عناوین طبق قانون جرم محسوب می شود مثل عناوینی مانند دکتر مهندس کارشناس کاردان حاجی…
    سحر خیلی نزدیک است…
    شهر رودبار – پایین بازار…

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار