هواشناسی درفک خبر؛

گیلان در انتظار باد ،رعد و برق، کاهش دما و باران

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 30 می 2020 | 07:29 ق.ظ
گیلان در انتظار باد ،رعد و برق، کاهش دما و باران مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به ورود جریانات شمالی به منطقه، گفت: افزایش ابر و احتمال وقوع رگبار و رعد و برق و کاهش دمای هوا برای استان گیلان پیش بینی شده است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد دادرس با اشاره به اینکه الگوهای حاکم بر نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی […]

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به ورود جریانات شمالی به منطقه، گفت: افزایش ابر و احتمال وقوع رگبار و رعد و برق و کاهش دمای هوا برای استان گیلان پیش بینی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد دادرس با اشاره به اینکه الگوهای حاکم بر نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی غالباً پایدار و نفوذ تدریجی جریانات جنوبی طی دو روز گذشته بوده است، اظهار کرد: ادامه شرایط تا امروز (شنبه) نیز در استان گیلان حاکم خواهد بود.وی با بیان اینکه در این مدت وزش باد جنوبی نسبتاً شدید به ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها و افزایش دما برای استان گیلان پیش بینی شده است، افزود: از عصر امروز با گذر جریانات کم و بیش ناپایدار در بعضی نقاط شاهد افزایش ابر و احتمال وقوع رگبار و رعد و برق پیش بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه در این مدت با شمالی شدن جریانات سطح زمین شاهد افزایش ابر و وزش باد در بعضی نقاط رگبار و رعد و برق و کاهش دما خواهیم بود، گفت: این شرایط جوی تا روز یکشنبه در استان گیلان حاکم خواهد بود.

وی ادامه داد: آسمان استان گیلان روز شنبه صاف تا قسمتی ابری همراه با مه صبحگاهی، وزش باد جنوبی در برخی نقاط افزایش ابر و وزش باد شمالی رعد و برق پیش بینی شده است.

دادرس با بیان اینکه ارتفاع موج دریای خزر در این مدت تا ۱.۵ متر پیش بینی شده است، گفت: برای فردا (یکشنبه) آسمان استان گیلان صاف تا نیمه ابری، همراه با کاهش دما و گاهی افزایش ابر و وزش باد و احتمال وقوع رگبار و رعد و برق پیش‌بینی شده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار