رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان؛

زنگ خطری برای توسعه فعالیت‌های صنعتی در گیلان است

صابر کریمی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 28 می 2020 | 17:11 ب.ظ
زنگ خطری برای توسعه فعالیت‌های صنعتی در گیلان است به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر فرهاد دلق‌پوش در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و رفع مشکلات زیرساختی شهرک‌های صنعتی استان گیلان را مورد تاکید قرار داد و گفت: رفع مشکلات شهرک به شهرک و نواحی صنعتی و عارضه یابی آنها در دستور کار کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر فرهاد دلق‌پوش در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و رفع مشکلات زیرساختی شهرک‌های صنعتی استان گیلان را مورد تاکید قرار داد و گفت: رفع مشکلات شهرک به شهرک و نواحی صنعتی و عارضه یابی آنها در دستور کار کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال جهش تولید است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه کمبود زمین صنعتی؛ زنگ خطری برای توسعه فعالیت‌های صنعتی در گیلان است تصریح کرد: به شدت نیازمند تمهیدی ویژه برای پیشگیری از این چالش صنعتی در سطح استان هستیم. برای استقبال از سرمایه گذاران صنعتی و ایجاد اشتغال در این حوزه، بایستی اراضی مستعد ابتیاع و آماده سازی شود.

 

 

 

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گیلان، ضمن مطالبه، احصاء مشکلات نواحی و شهرکهای صنعتی از مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان، فعال‌سازی کلینیک صنعتی برای عارضه یابی دقیق مشکلات خواستار شد و گفت: مهیا کردن فضای سبز دلپذیر و زیبا سازی شهرک های صنعتی برای جذب سرمایه گذاران باید در دستور کار آن شرکت قرار گیرد.

وی تاکید کرد: در بسیاری از کشورهای پیشرفته صنعتی، در ورودی شهرک های صنعتی ویترینی از محصولات تولید شده واحدهای صنعتی مستقر در آن شهرک ها به صورت نمایشگاه دائمی با مشخصات کامل وجود دارد. پیشنهاد می‌شود برای ورودی شهر صنعتی سفیدرود و شهر صنعتی رشت، نظیر این نمایشگاه‌ها در راستای حمایت از تولیدات داخلی با همکاری واحدهای صنعتی مستقر در همان شهرک ایجاد گردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در این جلسه کارگروه به بررسی مشکلات شهرک صنعتی سفیدرود پرداخت و گفت: ۹۷ واحد صنعتی در شهرک سپیدرود فعالیت دارد و دارای امکانات فیبر نوری، گاز، برق مناسب و کانال کشی فاضلاب است و تصفیه خانه فاضلاب صنعتی این شهرک در حال احداث می‌باشد و در سال گذشته ۱۱ واحد صنعتی جدید در شهرک سفیدرود به بهره‌برداری رسیده‌اند.

گفتنی است در ادامه جلسه مشکلات چندین واحد صنعتی مورد بررسی قرار گرفت و مصوبات لازم جهت رفع مشکلات اتخاذ گردید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار