مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گیلان خبر داد:

روستاییان ، عشایر و کشاورزان 18 تا 30 ساله با پرداخت حق بیمه حقوق بازنشستگی می گیرند

محمدرضا شوقی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 می 2020 | 13:14 ب.ظ
روستاییان ، عشایر و کشاورزان  18 تا 30 ساله با پرداخت حق بیمه حقوق بازنشستگی می گیرند درفک خبر/ مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر گیلان اعلام کرد : این افراد با پرداخت حق بیمه 18 تا 30 ساله حقوق بازنشستگی می گیرند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر گیلان گفت: روستاییان ، عشایر و کشاورزانی که 18 تا […]

درفک خبر/ مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر گیلان اعلام کرد : این افراد با پرداخت حق بیمه 18 تا 30 ساله حقوق بازنشستگی می گیرند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر گیلان گفت: روستاییان ، عشایر و کشاورزانی که 18 تا 50 سال سن دارند می توانند با مراجعه به دفاتر کارگزاری بیمه روستایی و عشایر ثبت نام کنند.
هانی قلی پورافزود : کشاورزان ، روستاییان ، عشایر و ساکنان شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت می توانند سالانه می توانند به مدت 15 تا 30 سال سالانه 330 تا 860 هزار تومان به حساب صندوق بیمه روستایی و عشایری واریز کنند که دولت 2 برابر این مبلغ را در حساب این افراد ذخیره می کند.
وی گفت : این افراد می توانند بعد از طی 15 تا 30 سال پرداخت حق بیمه بین 700 تا یک میلیون و 400 هزار تومان حق بازنشستگی ، از کار افتادگی یا سرپرست خانوار دریافت کنند.
مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر گیلان گفت : بیش از 80هزار خانوار گیلانی تحت پوشش این بیمه هستند و 3 هزار نفر هم اکنون از حقوق بازنشستگی ، از کار افتادگی و سرپرست خانوار دریافت می کنند.
همچنین امروز با حضور مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر گیلان در رشت از نخستین بازنشسته این صندوق تجلیل شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار