توقیف 5 ساعته، در انتظار خودروهایی که از جاده خاکی تردد میکنند

تاریخ انتشار: دوشنبه 25 می 2020 | 09:40 ق.ظ
توقیف 5 ساعته، در انتظار خودروهایی که از جاده خاکی تردد میکنند جانشین پلیس راه راهور ناجا از توقیف ۵ ساعته خودروهایی که از شانه خاکی راه تردد کنند خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ ایوب شرافتی جانشین رئیس پلیس راه راهور ناجا با اعلام خبر فوق اظهار داشت: حرکت از سمت راست و شانه خاکی راه ضمن آنکه تخلف راهنمایی و رانندگی […]
جانشین پلیس راه راهور ناجا از توقیف ۵ ساعته خودروهایی که از شانه خاکی راه تردد کنند خبر داد.
توقیف 5 ساعته خودروهای عبوری از شانه خاکی راه‌

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ ایوب شرافتی جانشین رئیس پلیس راه راهور ناجا با اعلام خبر فوق اظهار داشت: حرکت از سمت راست و شانه خاکی راه ضمن آنکه تخلف راهنمایی و رانندگی است تجاوز به حقوق دیگران و بی حرمتی هم محسوب می شود.

جانشین رئیس پلیس راه تصریح کرد: متاسفانه تعداد محدودی از رانندگان برای اینکه چند متری زودتر مسیر را طی کرده به حقوق دیگران تجاوز کرده و با عجله و شتاب بی موردی که دارند از شانه خاکی مسیر تردد می کنند; این کار ضمن آنکه موجب گره ترافیکی می شود, می تواند حوادث و تصادفات رانندگی را نیز رقم بزند.

وی گفت: ماموران پلیس راه ضمن اعمال قانون و صدور برگه جریمه به مبلغ 61200 تومان این دسته از خودروها را به صورت پنج ساعت در محل به صورت توقیف نگه خواهند داشت.

وی در پاسخ به دیگر پرسش درباره اینکه طرح هم اکنون در کدام محورها اجرایی می شود, گفت: توقیف خودروهایی که از شانه خاکی راه تردد کنند در دستور کار پلیس بوده است; هم اکنون این طرح در محور‌های شمالی در حال اجراست و به محورهای دیگر نیز تسری پیدا خواهد کرد/فارس

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار