رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار خبر داد؛

کشف و ضبط دو قبضه سلاح غیرمجاز از شکارچی متخلف شهرستان رودبار

M.R.M
تاریخ انتشار: چهارشنبه 20 می 2020 | 20:51 ب.ظ
کشف و ضبط دو قبضه سلاح غیرمجاز از شکارچی متخلف شهرستان رودبار با همكاري مامورین يگان حفاظت محیط زیست رودبار و پلیس اطلاعات این شهرستان، طی هفته گذشته یک قبضه سلاح گلوله زنی غیر مجاز از نوع برنو و یک قبضه سلاح ساچمه زنی غیر مجاز از یک شکارچی متخلف کشف و ضبط شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از روابط عمومي حفاظت […]

با همكاري مامورین يگان حفاظت محیط زیست رودبار و پلیس اطلاعات این شهرستان، طی هفته گذشته یک قبضه سلاح گلوله زنی غیر مجاز از نوع برنو و یک قبضه سلاح ساچمه زنی غیر مجاز از یک شکارچی متخلف کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از روابط عمومي حفاظت محيط زيست گيلان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار با اعلام اين خبر گفت :

در پي دریافت گزارش از اقدامات مجرمانه یک شکارچی و استفاده از سلاح غیر مجاز در شهرستان رودبار،‌ مامورین يگان حفاظت اين اداره، تحقیق و بررسی در اين زمينه را با همكاري پليس اطلاعات رودبار در دستور کار خود قرار دادند.

رامين حسين زاده با اشاره به همکاری تنگاتنگ اداره پلیس اطلاعات و عوامل نیروی انتظامی شهرستان رودبار گفت :

پس از اطمينان از صحت گزارش واصله و اخذ حکم قضایی، محل سكونت شكارچي مورد نظر مورد تفتیش قرار گرفت و یک قبضه سلاح گلوله زنی برنو و یک قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی دولول از اين متخلف کشف و ضبط شد.
حسين زاده در پايان از ارجاع اين پرونده به مرجع قضايي توسط پلیس خبر داد و گفت:

تعقيب شكارچيان متخلف و دارندگان سلاح شكاري غير مجاز همچنان در دستور كار قرار دارد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار