امیدی رئیس منابع طبیعی رودبار خبر داد:

امسال با هدف “جهش تولید” حدود هفت هزار نهال با قلمه گیری تکثیر شد

صابر کریمی
تاریخ انتشار: دوشنبه 18 می 2020 | 15:16 ب.ظ
امسال با هدف “جهش تولید” حدود هفت هزار نهال با قلمه گیری تکثیر شد رودبار در تولید نهال به “جهش” می رسد به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر به نقل از گیلنا علی امیدی  در رودبار با اشاره به تولید نهال برای توسعه زراعت چوب در بین مردم شهرستان رودبار، اظهار کرد؛علیرغم محدودیت های اعتباری، امسال با هدف “جهش تولید” حدود هفت هزار نهال صنوبر، هیبرید آلبا و یوفراتیکا […]

رودبار در تولید نهال به “جهش” می رسد

به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر به نقل از گیلنا علی امیدی  در رودبار با اشاره به تولید نهال برای توسعه زراعت چوب در بین مردم شهرستان رودبار، اظهار کرد؛علیرغم محدودیت های اعتباری، امسال با هدف “جهش تولید” حدود هفت هزار نهال صنوبر، هیبرید آلبا و یوفراتیکا و تبریزی با قلمه گیری تکثیر شد.

وی با بیان اینکه رودبار در تولید نهال به “جهش” می رسد، افزود؛ با ایجاد نهالستان در روستای شهربیجار شهرستان رودبار در صدد جهش در تولید نهال و تقویت زراعت چوب در شهرستان هستیم.

 

رئیس منابع طبیعی رودبار از تولید ۵ هزار اصله نهال در سالجاری خبر داد و بیان کرد؛

با سبز شدن قلمه ها انتظار داریم حداقل پنج هزار نهال خانواده صنوبر تا پایان سالجاری تولید کنیم،که نهالها بین مردم باصفا و طبیعت دوست رودبار توزیع خواهد شد.

امیدی همچنین بیان کرد؛

از بقیه نهالهای تولیدی نیز بعنوان پایه مادری برای قلمه گیری سال بعد استفاده می شود و تصمیم داریم که نهالستان ایجاد شده را بتدریج توسعه ببخشیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار