🔴خبر خوش ربیعی برای کارگران و بازنشستگان

علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ارائه وام‌های خرید و تسهیلات ویژه با نرخ کم به کارگران و بازنشستگان جامعه در راستای حمایت از کالای ایرانی خبر داد.

مجیدرضایی ماشمیانی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 2 می 2018 | 19:54 ب.ظ
علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ارائه وام‌های خرید و تسهیلات ویژه با نرخ کم به کارگران و بازنشستگان جامعه در راستای حمایت از کالای ایرانی خبر داد. درفک خبر علی ربیعی با اشاره به اهمیت شعار حمایت از کالای ایرانی، اظهار کرد: اگر حمایت از کالای ایرانی را یک فرآیند در نظر بگیریم، این فرآیند دارای دو طیف است. ربیعی افزود: یک طیف این فرآیند بحث نیروی کار و مهارت آن است و در این راستا کارگران می‌توانند با افزایش کیفیت کار خود […]

درفک خبر

علی ربیعی با اشاره به اهمیت شعار حمایت از کالای ایرانی، اظهار کرد:

اگر حمایت از کالای ایرانی را یک فرآیند در نظر بگیریم، این فرآیند دارای دو طیف است.

ربیعی افزود:

یک طیف این فرآیند بحث نیروی کار و مهارت آن است و در این راستا کارگران می‌توانند با افزایش کیفیت کار خود و با مهارت آموزی برای افزایش قدرت رقابتی کالای ایرانی نقش موثری را ایفا کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه با حمایت از کارگران می‌توان در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی قدم برداشت، گفت: با افزایش تولیدات و به مرحله استاندارد رساندن آن‌ها و همچنین استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا می‌توانیم فضای رقابتی مناسبی را برای کالاهای ایرانی در سطح جهان ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه طرف دیگر این فرآیند بازاریابی و قدرت خرید ایرانی‌ها قرار دارد، افزود:

کارگران در دو طیف این فرآیند قرار گرفته‌اند، چراکه قشر قابل توجهی از جامعه را کارگران تشکیل می‌دهند.

ربیعی خاطرنشان کرد:

برای افزایش قدرت خرید کارگران و بازنشستگان در جامعه در جهت خرید کالای ایرانی برنامه ریزی‌های مناسبی را انجام داده‌ایم و در این راستا به ارائه وام‌های متعدد خرید و تسهیلات ویژه با نرخ کم به آن‌ها اقدام خواهیم کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه کارگران مصرف کننده عمده کالای ایرانی هستند، گفت:

کارگران در حمایت از کالای ایرانی نقش موثر و بسزایی دارند، چراکه با حضور و فعالیت این کارگران می‌توانیم کالای ایرانی را به چنان سطحی از کیفیت و رقابت‌پذیری در دنیا برسانیم که بتواند سهمی شایسته از بازارهای جهانی را از آن خود کند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار