ارسلان زارع استاندار گیلان خبر داد:

۴ شهرستان گیلان در آستانه قرار گرفتن در وضعیت سفید

صابر کریمی
تاریخ انتشار: جمعه 15 می 2020 | 07:27 ق.ظ
۴ شهرستان گیلان در آستانه قرار گرفتن در وضعیت سفید     به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ارسلان زارع استاندار گیلان در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت ویروس کرونا در استان اظهار کرد: با توجه به همکاری‌های مردم و کادر درمانی استان گیلان در مدیریت ویروس کرونا، تعداد بیماران کرونایی که در بیمارستان بستری هستند کمتر از یک ششم است. […]

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ارسلان زارع استاندار گیلان در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت ویروس کرونا در استان اظهار کرد: با توجه به همکاری‌های مردم و کادر درمانی استان گیلان در مدیریت ویروس کرونا، تعداد بیماران کرونایی که در بیمارستان بستری هستند کمتر از یک ششم است.

وی ادامه داد: با استمرار روند کاهشی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان گیلان، تعداد شهرستان‌های سفید و کم خطر بیشتر می‌شود.

استاندار گیلان یادآور شد: ارزیابی‌های دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان برای ویروس کرونا حاکی از آن است که ۴ شهرستان تا پایان هفته تغییر وضعیت دهند و به شهرستان‌های سفید و کم خطر تبدیل شوند.

وی گفت: استانداران به عنوان نمایندگان دولت مجری سیاست گذاری‌ها هستند که  به کمک یکدیگر و با همکاری مردم؛ میتوانند آسیب‌های ناشی از کرونا را به حداقل برسانند

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار