سرهنگ حمیدرضا فیضی خبر داد؛

دستگیری سارق و مالخر موتورسیکلت در رودبار

صابر کریمی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 14 می 2020 | 06:03 ق.ظ
دستگیری سارق و مالخر موتورسیکلت در رودبار به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر سرهنگ “حميدرضا فيضي” ، با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسيكلت در شهرستان رودبار، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار پليس قرار گرفت. این مقام انتظامی افزود: ماموران كلانتري 11 رودبار با بررسي سرنخ‌های به دست آمده و شیوه و شگرد […]

به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر سرهنگ “حميدرضا فيضي” ، با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسيكلت در شهرستان رودبار، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار پليس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران كلانتري 11 رودبار با بررسي سرنخ‌های به دست آمده و شیوه و شگرد سرقت‌هاي انجام شده یک متهم را شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه وي را دستگير كردند.

 

وي با بيان اينكه متهم در تحقيقات پليس به سرقت 3 دستگاه موتورسيكلت در رودبار اعتراف كرد اظهار داشت: در اين راستا دو مالخر دستگير و 3 دستگاه موتورسيكلت سرقتي از آنها كشف شد.
فرمانده انتظامي شهرستان رودبار در پايان با بيان اينكه متهمان 23، 28 و 31 ساله با تكميل پرونده به مرجع قضائی معرفي شدند از شهروندان خواست، با رعايت نكات ايمني و مجهز كردن وسايل نقليه به تجهيزات بازدارنده، پليس را براي ارتقاء امنيت و پيشگيري از جرائم همچون سرقت ياري كنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار