آخرین جزئیات از مرگ حفارغیر مجاز در رودبار:

طمع برای کشف زیرخاکی، یک نفر را در ویه عمارلو به خاک سپرد!

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 26 آوریل 2020 | 12:34 ب.ظ
طمع برای کشف زیرخاکی، یک نفر را در ویه عمارلو به خاک سپرد! درفک خبر/ حفار غیرمجاز که در منطقه عمارلو دنبال گنج می گشت؛ جانش را در این راه داد و دو نفر از همدستان وی متواری و یک نفر دیگر آنان مجروح و دستگیر شد.  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ حفاران غیرمجاز که به طمع عتیقه به منطقه ویه عمارلو رفته بودند، با در […]

درفک خبر/ حفار غیرمجاز که در منطقه عمارلو دنبال گنج می گشت؛ جانش را در این راه داد و دو نفر از همدستان وی متواری و یک نفر دیگر آنان مجروح و دستگیر شد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ حفاران غیرمجاز که به طمع عتیقه به منطقه ویه عمارلو رفته بودند، با در بسته مواجه شدند و یکی از این حفاران زیر سنگ چند تنی جان سپرد. همچنین در این ماجرا یکی از آن ها مجروح و دستگیر شد و دو نفر دیگر متواری شدند.

شب گذشته نیروهای هلال احمر پس از یک روز تلاش بی وقفه موفق شدند جسد این حفار غیرمجاز را که در حال حفاری زیر یک سنگ بزرگ بوده، بیرون بکشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از چند و چون این ماجرا به سراغ محمود تاجی بخشدار عمارلو رفتیم.

وی در گفتگو با پانا به تشریح ابعاد مختلف این اتفاق پرداخت و گفت: بر اساس بررسی صورت گرفته، چهار نفر قصد حفاری زیر یک سنگ بزرگ در اراضی روستای ویه منطقه عمارلو را داشتند که در حین حفاری این سنگ 40 تا 50 تنی روی یکی از این چهار نفر واژگون می شود و در نهایت فرد فوت می کند.

وی افزود: همچنین بین این افراد درگیری رخ می دهد که یکی از آن ها با ضربات چاقو و از ناحیه دست مجروح می شود که هم اکنون این فرد برای مداوا به بیمارستانی در رشت منتقل شده است.

بخشدار عمارلو با اشاره به فرار دو تن دیگر، بیان کرد: از قرار معلوم، دو نفر دیگر از این حفاران اقدام به فرار کرده اند که در حین راه خودرو آن ها واژگون می شود و با گذاشتن خودرو در همان مکان، متواری می شوند و در حال حاضر نیز فراری هستند.

تاجی در پاسخ به اینکه آیا اشیاء و یا وسائل عتیقه ای از این محل منتقل شده است، تصریح کرد: طبق شواهد هیچ اشیائی پیدا یا منتقل نشده است.

وی با قدردانی و تشکر از نیروهای هلال احمر و راه و تمامی نیروهای خدمات رسان، گفت: نیروهای هلال احمر پس از یک روز تلاش توانستند شب گذشته جسد فردی که زیر سنگ قرار گرفته بود را بیرون بکشند و لازم است از خدمات همه نیروها که در این کار همراهی داشتند، تشکر کنم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار