فرماندار رودبار در جلسه ستاد مدیریت بحران؛

2 میلیارد ریال اعتبار برای مطالعات پروژه رانش سندس اختصاص یافته است

صابر کریمی
تاریخ انتشار: یکشنبه 19 آوریل 2020 | 03:51 ق.ظ
2 میلیارد ریال اعتبار برای مطالعات پروژه رانش سندس اختصاص یافته است به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر فرماندار رودبار در جلسه ستاد مدیریت بحران؛ ۳۸ نقطه شهرستان رودبار رانش دارد محمد صالح ضیایی فرماندار شهرستان رودبار در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان گفت؛ ۳۸ نقطه شهرستان رودبار رانش دارد و برای مردم مشکل ایجاد کرده است. وی افزود؛ رانش روستای سندس در راه ارتباطی توتکابن-بره […]

به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر فرماندار رودبار در جلسه ستاد مدیریت بحران؛ ۳۸ نقطه شهرستان رودبار رانش دارد
محمد صالح ضیایی فرماندار شهرستان رودبار در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان گفت؛ ۳۸ نقطه شهرستان رودبار رانش دارد و برای مردم مشکل ایجاد کرده است.
وی افزود؛ رانش روستای سندس در راه ارتباطی توتکابن-بره سر از سال ۶۹ تا کنون دغدغه اهالی مناطق وسیعی از شهرستان است که با توجه به اهمیت موضوع برای مطالعات پروژه دو میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.
فرماندار با بیان اینکه بخشداران در مدت یکهفته نسبت به بررسی کارشناسی مناطق رانشی با همکاری دستگاههای متولی و اعتبار مورد نیاز اقدام کنند، تاکید کرد؛ در کوتاه مدت هم مرمت و بازسازی این مناطق مد نظر قرار گیرد.
ضیایی همچنین با اشاره وجود بلایا و حوادث طبیعی در شهرستان رودبار گفت؛ دستگاههای عضو ستاد مدیریت بحران مدیریت و برنامه ریزی مناسب داشته باشند و نبود اعتبارات را مستمسک قرار ندهند.
فرماندار به کارگیری تمام امکانات بخشهای دولتی و خصوصی را در بحران مورد تاکید قرار داد و گفت؛ در زمینه عملکرد بحران، اگر دستگاهی قصور داشته باشد، با جدیت برخورد می گردد.
ضیایی همچنین گفت؛ کمیته آموزش ستاد مدیریت بحران رودبار، یک دوره آموزش برای اعضاء این ستاد برنامه ریزی کند تا دانش و تجارب نو را فرا گیرند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار