صداقت در کار مهمترین رکن است و همه ما مسئولان باید صادقانه خدمت گزار مردم باشند

تاریخ انتشار: شنبه 18 آوریل 2020 | 11:34 ق.ظ
صداقت در کار مهمترین رکن است و همه ما مسئولان باید صادقانه خدمت گزار مردم باشند به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در نشست با جمعی از منتخبان مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت : صداقت در کار مهمترین رکن است و همه ما مسئولان باید صادقانه خدمت گزار مردم باشند. سردار محمد عبدالله پور با اشاره به اینکه سپاه همواره  در کنار […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در نشست با جمعی از منتخبان مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت : صداقت در کار مهمترین رکن است و همه ما مسئولان باید صادقانه خدمت گزار مردم باشند.
سردار محمد عبدالله پور با اشاره به اینکه سپاه همواره  در کنار نمایندگان مجلس بوده است افزود : سپاه پاسداران با پیروی از ولایت فقیه همچون همیشه در کنار نمایندگان و دیگر مدیران کشور برای  کمک  به  مردم و حل مشکلات  آنها گام بر می دارد.
وی با اشاره به اینکه سپاه 3 هدف مهم را دنبال می کند گفت : دفاع و امنیت ، محرومیت زدایی ، و ارتقای فرهنگی و اجتماعی از مهمترین اهداف است که باید در الویت  قرار بگیرد.
فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه در زمان  شیوع  ویروس کرونا سپاه با مدیریت 411 گارگاه  توانست به تولید ماسک اقدام کنند تصریح کرد : مردم سرمایه های کشور هستند و تا زمانیکه سرمایه مردمی پایه کار باشند کشور موفق خواهیم بود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار