فرمانده سپاه رودبار در تشریح اقدامات پاسداران و بسیجیان در راستای مبارزه با کرونا عنوان کرد:

75هزار لیتر مواد ضدعفونی توسط 420 بسیجی جهادگر در شهرستان رودبار سمپاشی و توزیع شده است

M.R.M
تاریخ انتشار: شنبه 11 آوریل 2020 | 19:31 ب.ظ
75هزار لیتر مواد ضدعفونی توسط 420 بسیجی جهادگر در شهرستان رودبار سمپاشی و توزیع شده است بیش از 120 هزار ماسک توسط گروه های جهادی شهرستان رودبار تولید شده است درفک خبر/فرمانده سپاه شهرستان رودبار اقدامات پاسداران و بسیجیان این شهرستان را در راستای مقابله با کرونا تشریح کرد. شکست کرونا یقینا با استمرار حرکت های جهادی، انقلابی و مردمی صورت خواهد پذیرفت سرهنگ پاسدار جاوید فلاح گنجه، ضمن تبریک عید […]

بیش از 120 هزار ماسک توسط گروه های جهادی شهرستان رودبار تولید شده است

درفک خبر/فرمانده سپاه شهرستان رودبار اقدامات پاسداران و بسیجیان این شهرستان را در راستای مقابله با کرونا تشریح کرد.

شکست کرونا یقینا با استمرار حرکت های جهادی، انقلابی و مردمی صورت خواهد پذیرفت
سرهنگ پاسدار جاوید فلاح گنجه، ضمن تبریک عید باستانی نوروز و اعیاد شعبانیه، با قدردانی از تلاش های گروه های جهادی، بسیجیان و پاسداران انقلابی، اظهار کرد؛ بسیجیان و گروه های جهادی از همان روزهای اول شیوع کرونا بدون حمایت اداره و سازمان و به صورت خودجوش، شروع به کار کردند و منتظر هیچ گونه ابلاغیه، دستورالعمل و فرمانی نماندند و “آتش به اختیار”، برای رضای خدا و برای نوکری مردم پای کار آمدند.
وی، اقدامات گروه های جهادی، بسیجیان، هیئت های مذهبی و مردمی در مقابله با کرونا ویروس در شهرستان رودبار را بسیار ارزشمند و وصف ناشدنی خواند و افزود؛ شکست کرونا یقینا با استمرار حرکت های جهادی، انقلابی و مردمی صورت خواهد پذیرفت.

خیرخواهی و سخاوتمندی خیرین دیار اولین شهید نهضت حضرت امام خمینی (ره) در مبارزه با کرونا ستودنی است
فرمانده سپاه شهرستان رودبار در ادامه با قدردانی از تلاش های رسانه ها و خبرنگاران در راستای امیدبخشی و امیدافزایی در جامعه با انعکاس اخبار صحیح و واقعیت ها، گفت؛ خبرنگاران و رسانه های شهرستان با انعکاس اخبار درست و فعالیت های جهادی امیدبخش، روحیه امید را در جامعه تقویت کردند؛ هر چند عده ای از رسانه ها هم بودند که با پمپاژ ناامیدی و یاس در جامعه در صدد تضعیف روحیه نشاط و امید در جامعه برآمدند که به آنها نمی پردازیم.

فلاح با اشاره به فعالیت های ارزشمند گروه های جهادی اعم از خواهران و برادران در مقابله با کرونا، بیان کرد؛ فعالیت های خودجوش و آتش به اختیارانه برادران و خواهران بسیجی و گروه های جهادی، تداعی کننده روزهای حماسی “دفاع مقدس” است.
وی با قدردانی از سخاوتمندی خیرین و نوعدوستان شهرستان رودبار، افزود؛ خیرخواهی و سخاوتمندی خیرین دیار اولین شهید نهضت حضرت امام خمینی (ره) در مبارزه با کرونا ستودنی است.

کرونا فرصتی است تا بتوانیم در “عمل” نشان دهیم “بسیجی، جهادی و انقلابی” هستیم
فرمانده سپاه رودبار با بیان اینکه گام اول انقلاب اسلامی، گام مقابله با تهدیدات بود، تصریح کرد؛ گام دوم انقلاب اسلامی، گام بهره گیری از فرصت هاست و شیوع کرونا فرصتی است تا بتوانیم “همدلی و همراهی” خود را اثبات کنیم و در “عمل” نشان دهیم “بسیجی، جهادی و انقلابی” هستیم.
فلاح در بخش دیگر صحبت های خود به تشریح آماری از فعالیت های گروه های جهادی، بسیجیان و هیئت های مذهبی شهرستان رودبار در دو ماهه نفس گیر مبارزه با کرونا پرداخت و بیان کرد؛ تاکنون بیش از 120 هزار ماسک و 95 هزار جفت دستکش توسط گروه های جهادی شهرستان بین مردم توزیع شده است.

تولید بیش از 120 هزار ماسک توسط گروه های جهادی شهرستان رودبار
به گفته وی، توزیع 45 هزار لیتر مواد شوینده در بین مردم وگندزدایی 30 هزار لیتر مواد ضد عفونی در معابر و کوچه پس کوچه های شهر و روستاهای شهرستان، از دیگر اقدامات گروه های جهادی و نیروهای بسیجی بوده است.
فرمانده سپاه رودبار از تولید بیش از 120 هزار ماسک توسط گروه های جهادی این شهرستان خبر داد و بیان کرد؛ بیش از 77 کارگاه تولید ماسک اعم از کارگاه های خانگی و جمعی در شهرستان رودبار فعالیت می کنند.
فلاح با اشاره به فعالیت 46 گروه جهادی در شهرستان رودبار در راستای مقابله با کرونا ویروس گفت؛ بیش از 420 نفر در قالب 46 گروه جهادی در عرصه تولید و توزیع اقلام بهداشتی در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا در شهرستان رودبار فعالیت می کنند.
وی همچنین به فعالیت 24 گروه رفع آلودگی در شهرستان اشاره کرد و افزود؛ این گروه ها با ضدعفونی و گندزدایی بیش از 13 کیلومتر معابر و کوچه پس کوچه ها، امنیت و سلامتی را به مردمان روستاها و شهرها هدیه می دهند.گیلنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار