در پیام فرمانده سپاه شهرستان رودبار به بسیجیان آمده است؛

من و شما جهادگران و بسیجیان عزیز ، خستگی را خسته کرده ایم

M.R.M
تاریخ انتشار: دوشنبه 6 آوریل 2020 | 20:45 ب.ظ
من و شما جهادگران و بسیجیان عزیز ، خستگی را خسته کرده ایم به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ، فرمانده سپاه شهرستان رودبار خطاب به بسیجیان و جهادگران راه خدا که در روزهای مبارزه با ویروس کرونا ضدعفونی و گندزدایی معابر و امکان را عهده دارند پیامی صادر نمودند متن پیام به شرح زیر است: ‍ بسم الله الرحمن الرحیم الَّذِينَ يَلْمِزُونَ الْمُطَّوِّعِينَ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ فِي […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ، فرمانده سپاه شهرستان رودبار خطاب به بسیجیان و جهادگران راه خدا که در روزهای مبارزه با ویروس کرونا ضدعفونی و گندزدایی معابر و امکان را عهده دارند پیامی صادر نمودند

متن پیام به شرح زیر است:

‍ بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِينَ يَلْمِزُونَ الْمُطَّوِّعِينَ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ فِي الصَّدَقَاتِ وَالَّذِينَ لَا يَجِدُونَ إِلَّا جُهْدَهُمْ فَيَسْخَرُونَ مِنْهُمْ ۙ سَخِرَ اللَّهُ مِنْهُمْ وَلَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ

آنان‌كه در رابطه باصدقات از مؤمنانی‌كه [افزون بر صدقه واجبشان از روی رضا ورغبت‌] صدقه [مستحبی‌] می‌پردازند، عیب‌جویی می‌كنند، و كسانی را كه جز به اندازه قدرتشان [امكاناتی‌] نمییابند [تا صدقه دهند] مسخره می‌كنند؛ خدا هم كیفر مسخره آنان را خواهدداد و برای آنان عذابی‌دردناك خواهدبود.
سوره توبه – آیه 79

بسیجیان عزیزم سلام ……
جهادگران بی ادعا و مخلصم سلام…..

من بفدای قطره قطره ی عرقِ خوشبوی شما، که شب وروز را از جبین غیرتتان ریختید تا آبروی انقلاب عزیزمان نرود و بی لیاقتی برخی ازمدیران غیرانقلابی، برای برخی از سست عنصران داخلی شائبه ناکارآمدی نظام را جلوه گر نباشد.

من بفدای آن چهره ی صبور و خسته ، اما مصمم و پراز طراوتتان .

من و شما جهادگران و بسیجیان عزیز خستگی را خسته کرده ایم…..

مراقب باشیم ؛ پرداختن به برخی امور مارا از متن به حاشیه نبرد !!!

عزیز ان ِ دل من ؛ میدانم این روزها برای تمام زحمات خالصانه ی شبانه روزیتان ، عیدی روز جوان را از دستان علی اکبرامام حسین (ع) گرفته اید!! …..

وهرگز نگاهتان به تجلیل هیچ شخص وشخصیتی دوخته نشده بود …..

….. درود بر شرفتان ……

شعارمان این است:
ما رابه خیر تو هیچ حاجت نیست !!!! شر مرسان

برای من و شمای عزیز جهادی و بسیجی…. ،چه مدالی پرافتخارتر از نوکری این مردم شریف و نجیب ، و نشاندن لبخند رضایت برلبان ولی امرمسلمین جهان ،امام خامنه ای عزیز ؟

خدمتتان پردوام و وجودتان در راه ولایت و نوکری مردم عزیز؛ بدور از گزند روزگار.

اما……. اما…..

بشکند آن قلمها و خفه شود آن گلوهایی که ننویسد و نگوید بر پیروان راستین ولایت چه گذشته و چه میگذرد ….

من برخود میبالم اگر نام و یادم در دفتر پراز افتخارات شما جهادگران و بسیجیان پیرو راستین ِامامین انقلاب اسلامی ،ثبت وضبط گردد.

اینجانب به محض باخبر شدن از مساله به جد پیگیر بوده و هستم و مثل همیشه ومصمم تر و قوی تر از گذشته یک تار گندیده بسیجیان را به تمام هستی ِ مخالفان تفکر بسیج و بسیجی و منش ورفتار خالصانه گروههای جهادی معاوضه نکرده و نخواهم کرد .

لذا موضوع از طریق مبادی ذی ربط با جدیت و غیرت انقلابی براساس قوانین و اخلاق اسلامی در حال پیگیری بوده و انشالله نتایج حاصله به اطلاع شما امت حزب الله خواهد رسید .

من افتخار میکنم ….همچون مولایم علی ( ع) برای نوکری مردم ، کیسه و کوله بدوشم .
خدایا تو از ما بپذیر
افتخارم این است من
یک جهادی ام …..من یک بسیجی ام.

برادرِ جهادی و بسیجی تان
جاوید فلاح گنجه
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان رودبار

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار