جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونای گیلان اعلام کرد:

فقط افراد ساکن هر شهر مجاز به ورود با خودرو به آن شهر هستند و ورود افراد غیر ساکن ممنوع است.

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 4 آوریل 2020 | 10:07 ق.ظ
فقط افراد ساکن هر شهر مجاز به ورود با خودرو به آن شهر هستند و ورود افراد غیر ساکن ممنوع است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونای گیلان اعلام کرد : فقط افراد ساکن هر شهر مجاز به ورود با خودرو به آن شهر هستند و ورود افراد غیر ساکن ممنوع است. محمود قاسم نژاد در ادامه افزود : کارکنان دستگاه های دولتی و کارگرانی که محل کار و سکونت […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونای گیلان اعلام کرد : فقط افراد ساکن هر شهر مجاز به ورود با خودرو به آن شهر هستند و ورود افراد غیر ساکن ممنوع است.

محمود قاسم نژاد در ادامه افزود : کارکنان دستگاه های دولتی و کارگرانی که محل کار و سکونت شان در یک شهر نیست شامل این ممنوعیت تردد نمی شوند و دستگاه های دولتی می توانند حکم ماموریت تردد این افراد را صادر کنند.

وی گفت: برگزاری هرگونه مراسم رسمی و غیر رسمی ممنوع است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان اضافه کرد : تردد خودروهای خدمات رسان دستگاه ها ، با توجه به حساسیت ماموریت سازمانی ، با رعایت قوانین و با حکم ماموریت مجاز است.

محمود قاسم نژاد گفت : خودروهای حامل اقلام و مایحتاج ضروری با حکم ماموریت سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان می توانند برای توزیع کالاهای اساسی مردم رفت و آمد کنند.

وی افزود : تردد کارگران واحد های تولیدی و بخش خصوصی با حکم ماموریت سازمان صنعت ، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی گیلان مجاز است.

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونای گیلان این محدویت تردد برای کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا اعمال می شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار