معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان در جلسه تنظیم بازار مرغ گفت:

ضرورت برنامه ریزی برای ذخیره سازی 50 تن مرغ مازاد در گیلان

صابر کریمی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 2 آوریل 2020 | 15:29 ب.ظ
ضرورت برنامه ریزی برای ذخیره سازی 50 تن مرغ مازاد در گیلان به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر آرش فرزام صفت امروز در جلسه تنظیم بازار مرغ با اشاره به بیماری کرونا ، تعطیلی رستوران ها و تالارها را علت اصلی مازاد تولید مرغ در استان دانست و گفت : زنجیره های تولید و اتحادیه مرغداران در این روزها باید را برای ذخیره سازی ۵۰ تن مازاد تولید […]

ضرورت برنامه ریزی برای مرغ مازاد در گیلانبه گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر آرش فرزام صفت امروز در جلسه تنظیم بازار مرغ با اشاره به بیماری کرونا ، تعطیلی رستوران ها و تالارها را علت اصلی مازاد تولید مرغ در استان دانست و گفت : زنجیره های تولید و اتحادیه مرغداران در این روزها باید را برای ذخیره سازی ۵۰ تن مازاد تولید برنامه ریزی لازم داشته باشند.
وی با بیان اینکه روزانه ۵۳۰ تن مرغ در گیلان کشتار می‌شود که بیش از ۲۵۰ تن آن مازاد بر نیاز استان است افزود : به صورت سنتی بخشی از نیاز بازار کشور به مرغ ، توسط مرغداران گیلانی تولید می‌شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان به آمادگی خرید و ذخیره سازی مرغ کمتر از یک و هشت دهم کیلوگرم همه مرغداران اشاره کرد و افزود : برای سایر مرغ های خارج از اندازه نیز مقرر شده توسط زنجیره های تولید، خرید و ذخیره سازی انجام گیرد.
رییس اتحادیه مرغداران کشور نیز در این جلسه با بیان برخی مشکلات مرغداران استان، از تصمیمات و تلاش‌های کارگزاران گیلان در تنظیم بازار تولید مرغ قدردانی کرد.
جبار کوچکی نژاد یکی از نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی هم خواستار حمایت بیشتر از مرغداران شد و افزود : در سال جهش تولید باید با حمایت از تولیدکنندگان مرغ علاوه بر کنترل بازار ، زمینه های رونق صنعت دام و طیور را فراهم کرد

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار