در بازدید مسئولان از ورودی ها وتفرجگاها شهرستان رودبار:

همکاری مردم در سیزده بدر ستودنی بود

مجیدرضائی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 1 آوریل 2020 | 11:55 ق.ظ
همکاری مردم در سیزده بدر ستودنی بود سیزده بدر متفاوت سال 99 در شهرستان رودبار درفک خبر/ مردم  فهیم دیار صلح و دوستی تابع اخطار و هشدار های بهداشتی مسئولان بودند و سلامت خود را قربانی تفریح یک روزه در طبیعت نکردند و با عدم حضور در بوستان ها و تفرجگاه ها مانع گسترش و شیوع ویروس کووید 19 شدند. به گزارش […]

سیزده بدر متفاوت سال 99 در شهرستان رودبار

درفک خبر/ مردم  فهیم دیار صلح و دوستی تابع اخطار و هشدار های بهداشتی مسئولان بودند و سلامت خود را قربانی تفریح یک روزه در طبیعت نکردند و با عدم حضور در بوستان ها و تفرجگاه ها مانع گسترش و شیوع ویروس کووید 19 شدند.

  • به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرپرست بخشداری بخش مرکزی و معاونت سیاسی اجتماعی رودبار گفت:

حسب دستور استاندار محترم و تصمیمات متخذه در ستاد مدیریت و مقابله بیماری کرونای شهرستان رودبار و دستور فرماندار ، ضمن هماهنگی انتطامی و با حضورموثر دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای تابعه در سطح چهار بخش نسبت به کنترل تردد در ورودی روستاها و انسداد پارکها و فضاهای عمومی اطراف روستاهااقدام شد.

  • علی اکبر پورعلی اظهار کرد:

بنده به همراه فرمانده انتطامی شهرستان از نقاط کنترلی در ورودی روستاها و فصاهای گردش پذیر بازدید وسرکشی نموده که در این مبادی کنترلی بخشدار، شهردار و دهیاران و شوراهای تابعه در کنار عوامل انتظامی نسبت به کنترل ترددها و…اقدام نموده اند.

  • بخشدار رحمت آباد و بلوکات ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی مردم منطقه برای مساعدت در روز طبیعت، گفت:

خوشبختانه شاهد عدم حضور مسافرین و مردم در حاشیه شهرها و روستاها و تفرجگاهها… بودیم و اکثریت مردم روز طبیعت را با حضور در خانه ها، همراهی بسیار خوبی در اجرای طرحِ کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا داشتند و به نوعی شاهد عینیت یافتن پویشِ در خانه میمانیم؛ بودیم.

  • جهانگرد افزود:

ورودی های تمام روستاهای بخش رحمت آباد و بلوکات به روی غیر بومیان و مسافرین بسته بود و طرح فاصله گذاری اجتماعی به تحقق پیوست.

  • بخشدار خورگام علاوه بر قدردانی از اقدام همدلانه مردم شهرستان رودبار برای مبارزه با ویروس کرونا و توجه به هشدار های بهداشتی؛ بیان کرد:

مبادی ورودی بخش خورگام در روستای حشمت آباد مسدود شد و با همکاری نیروهای انتظامی از ورود مسافرین جلوگیری شد.

  • بخشدار عمارلو نیز از همکاری مردم در روز 13 بدر ابراز خوشنودی کرد و اظهار کرد:

با وجود محدود تردد برای مسافرین و غیر بومی برای ورود به منطقه عمارلو؛ مردم نهایت همکاری و همدلی را برای قطع زنجیره کرونا ویروس به کار بردند.

 

  • فرماندار رودبار گفت:

مردم شهرستان رودبار همگام با دیگر مناطق کشور، به اخطارها و تدابیر مسئولان و خادمان سلامت توجه جدی داشتند و با عدم حضور در محافل بیرون به ویژه در سیزده بدر کار بزرگ و در خور تحسین داشتند.

محمدصالح ضیایی خاطرنشان کرد:

همان طور که پیش‌بینی‌ می شد تمام تفرجگاه ها و بوستان‌ها خلوت بود و این نشان از فرهنگ مردم با اصالت شهرستان رودبار دارد که به عنوان فرزند و شهروند این شهرستان از همه مردم و متولیان امر قدردانی و تشکر می کنم که در راستای قطع انتقال ویروس کرونا اقدام موثری داشتند.

نماینده عالی دولت در دیار صلح و دوستی با حضور در روستاهای گردشگر پذیر حلیمه جان، شیرکوه و ایستگاه کنترلی توتکابن ضمن بررسی وضعیت؛ به همراهی مردم با مسئولان و عدم حضور آنها در طبیعت در روز سیزده به در اشاره و گفت:

استمرار این اقدامات کمک شایانی به کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا می کند.

فرماندار رودبار همچنین از حضور و تلاش ستودنی پلیس در مناطق مختلف شهرستان، کنترل ترددها و جلوگیری از ورود معدود افراد غیر بومی قدردانی کرد و یادآور شد:

اقدامات مقابله و مدیریت با ویروس کرونا در شهرهای رودبار، منجیل، لوشان و رستم آباد و بخشهای مرکزی، رحمت آباد و بلوکات، عمارلو و خورگام مناسب است و تا وضعیت مطلوب باید استمرار داشته باشد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار