یادداشت روز؛

سیزده بدر امسال و وظیفه ما مردم

بابک قلی زاده دارستانی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 1 آوریل 2020 | 10:07 ق.ظ
سیزده بدر امسال و وظیفه ما مردم   سیزده بدر که نوعی پایان جشن نوروز باستانی و رفتن به دامن طبیعت و در باور ما ایرانیان گره زدن سبزینه ها و نیت آرزوهای بزرگ در سال جدید و سپردن آن به آب روان برای ما باید خوش یمن و مبارک باشد . ایرانیان در طول سالیان متمادی این جشن نوروز باستانی را […]

 

سیزده بدر که نوعی پایان جشن نوروز باستانی و رفتن به دامن طبیعت و در باور ما ایرانیان گره زدن سبزینه ها و نیت آرزوهای بزرگ در سال جدید و سپردن آن به آب روان برای ما باید خوش یمن و مبارک باشد . ایرانیان در طول سالیان متمادی این جشن نوروز باستانی را با شکوهی هر چه تمام تر برگزار کرده اند . اما امسال با فراگیری شیوع بیماری مرگبار کرونا که جهان از جمله ایران را ما را فرا گرفته است که متاسفانه تعدادی زیادی از هم وطنان از جمله کادر درمانی و پزشکان خط مقدم جبهه سلامت جان خود را در جهت مداوای بیماران از دست داده اند و کشورمان با این بیماری مهلک درگیر می باشد .

هم وطن گرامی !
در زمانی که پرستاران و کادر درمانی و پزشکان بخاطر مداوای بیماران هفته هاست مجبورند بخاطر کمبود کادر درمانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی بمانند و امسال عیدی نداشته اند …..؟!
نیروهای انتظامی و مسلح برای کنترل شهرها و برای حفظ جان سلامت ما ایرانیان به صحنه آمده اند و آنان نیز امسال عیدی نداشته اند …..؟!

خانواده های داغدار که در داغ عزیزان از دست رفته در ماتم و سوگ نشسته اند که نتوانسته اند برایشان یک مراسم ساده بگیرند و در کمال مظلومیت از دست رفته اند .فرزندان خردسال عزیزان از دست رفته گریه هایشان که چشم براه برگشتن پدران و مادرانشان هستند …؟! پدران و مادرانی که در داغ جگر گوشه هایشان نشسته اند …؟! آنان نیز امسال عیدی نداشته اند …..؟!

از همه بالاتر هم وطنانی که پارسال در جشن نوروز در جمع ما بودند ولی امسال در میان ما نیستند . جان خود را برای نجات هم وطنان از دست دادند تا دوباره زندگی و امید و شادی به خانه های مردم بر گردد.
بیائیم امسال برای عبور و قطع این زنجیره بیماری و همدردی با جانباختگان و خانواده هایشان و قدردانی از پزشکان و کادر سلامت با ماندن در خانه هایمان و سبزینه ها را با گره زدن و دعا برای شادی روح جانباختگان و سلامتی هر چه زودتر بیماران کرونایی و موفقیت و سلامت بیشتر پزشکان و کادر سلامت و نیروهای نظامی و انتظامی و …. شادی و سلامتی هم وطنان گرامی در این سال جدید و ازبین رفتن این بیماری منحوس در کشورمان و در دنیا به قلب های مهربان همه ما بسپاریم …..
ایام به کامتان باد

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار