به دلیل نظارت بر ورودی شهرستان و استان، تردد در سطح رستم آباد شهر کاهش چشمگیری داشته است.

تاریخ انتشار: سه‌شنبه 31 مارس 2020 | 19:23 ب.ظ
به دلیل نظارت بر ورودی شهرستان و استان، تردد در سطح رستم آباد شهر کاهش چشمگیری داشته است. گزارش عملکرد شهرداری رستم آباد در مبارزه با ویروس کرونا به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری رستم آباد؛ مهندس چگینی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رستم آباد گفت: 3 مرحله اماکن عمومی از جمله پاساژها، مغازه ها، بانک ها، مطب ها، داروخانه های سطح شهر و.. […]

گزارش عملکرد شهرداری رستم آباد در مبارزه با ویروس کرونا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری رستم آباد؛ مهندس چگینی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رستم آباد گفت:

3 مرحله اماکن عمومی از جمله پاساژها، مغازه ها، بانک ها، مطب ها، داروخانه های سطح شهر و.. ضدعفونی و گندزدایی شد.

مهندس چگینی مطرح کرد:

طی 2 مرحله سطح شهر، معابر و کوچه های داخلی رستم آباد با آب ژاول ضدعفونی شد.

این مقام مسئول عنوان کرد:

اخطاریه و بنرهای هشدار دهنده در سطح شهر و اماکن پرتردد نصب شده است همچنین گشت و بازرسی از صنف های مختلف همراه با بازرسان اتاق اصناف و شبکه بهداشت و درمان شهرستان انجام شد.

شهردار رستم آباد افزود:

در این بازرسی ضمن توصیه های لازم به صاحبان صنف های مختلف، از فروشندگان اقلام غیر ضروری مردم، درخواست شد برای قطع زنجیره ویروس کووید 19 فروشگاه های خود را تعطیل کنند.

نعمت چگینی اظهار کرد:

از ابتدای شیوع بیماری تاکنون دو کارگاه تولید ماسک در شهر رستم آباد بصورت مردمی و جهادی مشغول تولید و توزیع می باشند.جا دارد از این دوستان تشکر و قدردانی نمایم

وی خاطرنشان کرد:

بالغ بر 2 هزار لیتر آب ژاول برای ضدعفونی خریداری و معابر شهر را گندزدایی کردیم همچنین در چند مرحله ماسک و دستکش بین کارکنان و کارگران شهرداری توزیع شده است.از همه کسانی که برای ضدعفونی ، گندزدایی تهیه توزیع ماسک و موادبهداشتی با عوامل شهرداری همکاری داشتند تقدیر و تشکر دارم.

شهردار رستم آباد درخصوص تعطیلی بازار هفتگی این شهر گفت:

به دستور مقامات بهداشتی و اجرای دستورالعمل ها توسط شهرداری ،حدود یکماه چهارشنبه بازار برای جلوگیری از ازدحام و شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است ، امید است دولت حمایت قابل قبولی را از این عزیزان زیان دیده داشته باشد

مهندس چگینی از جمع آوری دستفروشان سطح شهر خبر داد و تشریح کرد:

به دستفروشانی که در سطح شهر (بغییر از میوه فروشان )مشغول به فروشندگی بودند پیش از آغاز سال نو تذکر دادیم و از سدمعبر میوه فروشان در سطح پیاده رو و یا خیابان هم جلوگیری کردیم

وی مطرح کرد:
به دلیل نظارت بر ورودی شهرستان و استان، تردد در سطح رستم آباد شهر کاهش چشمگیری داشته است.

شهردار رستم آباد با تشریح فعالیت شهرداری و کارکنان شهرداری گفت:
تا پایان ریشه کنی ویروس کرونا کنار مردم و مسئولین بهداشتی خواهیم ماند
شهرداری رستم آباد برای مقابله با شیوع کرونا ویروس، کارمندان ستادی را شیف بندی کرده است و به صورت زوج و فرد از کارکنان استفاده میکند.

چگینی افزود:

با این وجود نیروهای خدمات رسان و خدمات شهری پای کار هستند.برای تقدیر و تشکر از تلاش نیروهای شهرداری، حدود 40 بسته معیشتی تا سقف 200 هزار تومان در اختیار نیروهای شرکتی قرار داده شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار