نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان خبر داد:

شیب ابتلای به ویروس کووید 19 در گیلان نزولی است

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 31 مارس 2020 | 11:56 ق.ظ
شیب ابتلای به ویروس کووید 19 در گیلان نزولی است درفک خبر نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان از شیب نزولی ابتلا به کرونا در این استان خبر داد و گفت: ایجاد بیمارستان صحرایی در سایت لاکان رشت از جمله موضوعاتی است که برای آن در حال برنامه‌ریزی هستیم. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد حسین قربانی، راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در سایت لاکان […]

درفک خبر نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان از شیب نزولی ابتلا به کرونا در این استان خبر داد و گفت: ایجاد بیمارستان صحرایی در سایت لاکان رشت از جمله موضوعاتی است که برای آن در حال برنامه‌ریزی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد حسین قربانی، راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در سایت لاکان رشت را از جمله برنامه‌های ستاد مقابله با کرونا خواند و با بیان اینکه این موضوع با جدیت در حال پیگیری است اظهار داشت: اجرای طرح غربالگری به خوبی پیش می‌رود از طرفی شیب ابتلا به کرونا در گیلان نزولی شده است.

نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان ضعف‌های موجود در زیرساخت‌های درمانی استان و ضرورت رفع آن را مورد تأکید قرار داد  و  عنوان کرد: بحران شیوع ویروس کرونا که سریعاً به اپیدمی تبدیل شد مشکلات و نقص‌های موجود در سیستم بهداشت و درمان و کمبود تجهیزات را در بیمارستان‌های استان گیلان نشان داد.

قربانی با بیان اینکه از زمان ورود وی به ستاد استانی برای مدیریت بحران کرونا در گیلان بسیاری از کمبودهای مراکز درمانی استان برطرف شده‌اند تصریح کرد: این مشکلات هنوز حل و فصل نشده‌اند اما با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده در مورد احتمال بروز موج دوم کرونا تلاش می‌کنیم کمبود بیمارستان‌های گیلان را به موقع جبران کنیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار