طالبی، رئیس پلیس راهور گیلان مطرح کرد:

از تردد خانواده ها برای حضور در پارک ها و تفریحگاه ها جلوگیری میشود

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 31 مارس 2020 | 08:27 ق.ظ
از تردد خانواده ها برای حضور در پارک ها و تفریحگاه ها جلوگیری میشود به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ امیر طالبی رئیس پلیس راهور استان گیلان گفت: در روز ۱۳ فروردین، پلیس با استفاده از گشت های نامحسوس و دوربین های کنترل ترافیک، ترددها را رصد می کند و هرگونه تردد غیر ضروری و خارج از مفاد طرح فاصله گذاری اجتماعی مشمول جریمه خواهد شد. وی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ امیر طالبی رئیس پلیس راهور استان گیلان گفت: در روز ۱۳ فروردین، پلیس با استفاده از گشت های نامحسوس و دوربین های کنترل ترافیک، ترددها را رصد می کند و هرگونه تردد غیر ضروری و خارج از مفاد طرح فاصله گذاری اجتماعی مشمول جریمه خواهد شد.

وی یادآور شد: در تمامی شهرستانهای استان؛ خروج از شهر با پلاک بومی و ورود به شهر با پلاک غیر بومی ممنوع و مشمول جریمه است.

طالبی با بیان اینکه هرگونه تردد با پلاک های غیر بومی در استان گیلان ممنوع است، افزود: مسیرهای منتهی به پارک ها، مناطق ساحلی، تفرجگاهها و … مسدود و تردد در این مسیرها ممنوع است.

رئیس پلیس راهور گیلان افزود: با توجه به ممنوعیت حضور در پارک ها و تفرجگاه ها پلیس از تردد خانواده ها برای حضور در این امکان جلوگیری می نماید و در صورت رویت مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه برای خودروی متخلف در نظر گرفته خواهد شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار