فرماندار رودبار در جلسه مدیریت و مقابله با ویروس کرونا:

در مواردی که پای سلامتی مردم در میان باشد، هیچ اغماضی نخواهیم داشت

صابر کریمی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 26 مارس 2020 | 14:23 ب.ظ
در مواردی که پای سلامتی مردم در میان باشد، هیچ اغماضی نخواهیم داشت به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در جلسه مدیریت و مقابله با ویروس کرونا گفت: تا کنون هفتاد هزار ماسک به صورت خود جوش و با کمک خیرین در شهرستان رودبار تولید و توزیع شده است. وی افزود: علاوه بر تولید ماسک توسط گروههای مردمی، در مراکز بهداشتی و درمانی […]

به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در جلسه مدیریت و مقابله با ویروس کرونا گفت: تا کنون هفتاد هزار ماسک به صورت خود جوش و با کمک خیرین در شهرستان رودبار تولید و توزیع شده است.
وی افزود: علاوه بر تولید ماسک توسط گروههای مردمی، در مراکز بهداشتی و درمانی و دیگر دستگاههای دولتی هم ماسک و دستکش و اقلام ضد عفونی عرضه شده است.
فرماندار با قدردانی از زحمات ارتش، شهرداران، بخشداران، بسیج، دهیاران و مردم در گند زدایی و ضد عفونی مناطق و معابر گفت: در این راستا خوب اقدام شده است اما کافی نیست و از آنجائیکه رودبار در مسیر تردد رشت – قزوین قرار دارد، انتظار داریم با جدیت بیشتر تا پایان ماه استمرار داشته باشد.
وی با اشاره به محدودیت های اعمال شده در بازار گفت: این گونه اقدامات در راستای سلامتی فروشنده ها و مردم است چرا که خسارت مالی قابل جبران است ولی خسارتهای جانی هیچ وقت جبران نمی شود.
فرماندار با بیان اینکه تلخ ترین لحظات زندگی حال شنیدن خبر درگذشت شهروندی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا است، تصریح کرد: آنچنانکه پزشکان اعلام داشته اند بسیاری از ناقلین علامتی ندارند، خواهش می کنیم احساس مسئولیت داشته در منزل بمانیم و زنجیره انتقال را بشکنیم قبل از آنکه یک عمر حسرت این ایام را بخوریم.
وی گفت: برادران، خواهران و فرزندان ما پزشک و پرستار ما هفته ها است با مشقت و سختی تمام به مداوای بیماران کرونایی در بیمارستان ها می پردازند، شایسته نیست این عزیزان را با عدم مراعات بهداشت فردی و نماندن حداقل دو هفته ای در منزل بیشتر از این آزار دهیم.
ضیایی یادآور شد: در مواردی که پای سلامتی مردم در میان باشد، هیچ اغماضی نخواهیم داشت و تا کنون هم 25 واحد صنفی متخلف پلمپ شده اند و مسافران مشکوک به کرونا به مبدا بر گردانده می شوند یا به مدت 14 روز قرنطینه می شوند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار