فرماندار رودبار در نخستین نشست اداری سال 99 خود در شبکه بهداشت و درمان: 

برای حفظ سلامت مردم کاملا جدی هستیم و با کسی تعارف نداریم

صابر کریمی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 مارس 2020 | 04:45 ق.ظ
برای حفظ سلامت مردم کاملا جدی هستیم و با کسی تعارف نداریم به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر محمد صالح ضیایی با قدردانی از زحمات کادر درمانی و بهداشتی که شبانه روز در حوزه سلامت تلاش می کنند، گفت: برای حفظ سلامت مردم کاملا جدی هستیم و با کسی تعارف نداریم. وی افزود: خسارتهای مالی را می توان جبران کرد ولی سلامتی مردم جبران شدنی نیست، در […]

به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر محمد صالح ضیایی با قدردانی از زحمات کادر درمانی و بهداشتی که شبانه روز در حوزه سلامت تلاش می کنند، گفت: برای حفظ سلامت مردم کاملا جدی هستیم و با کسی تعارف نداریم.
وی افزود: خسارتهای مالی را می توان جبران کرد ولی سلامتی مردم جبران شدنی نیست، در کنار کادر بهداشت و درمان و همراه با آنان برای مقابله با کرونا در میدان حضور داریم.
فرماندار گفت: در راستای ابلاغ ستاد ملی کرونا، هیات دولت و تکلیف استاندار گیلان که اتاق اصناف و اتحادیه های توزیعی و تولیدی باید زمینه تجمعات مردمی را به حداقل ممکن برسانند در شهرستان رودبار هم این ابلاغ با قاطعیت اجرا می گردد.
ضیایی خاطر نشان کرد: تعطیلی مراکز خرید بزرگ، پاساژها، قهوه خانه ها، چایخانه ها، قلیان سراها، باشگاههای ورزشی، استخرها، بازارهای هفتگی، بازارچه ها و بازارهای سرپوشیده سنتی تا سیزده فروردین مشمول این ابلاغ است.
وی افزود: فروشگاههای زنجیره ای، مواد غذایی و پروتئینی، سوپر مارکت ها، داروخانه ها و مراکز عرضه تجهیزات پزشکی، بهداشتی و خدمات عمومی با رعایت ملاحظات همه روزه باز خواهند بود.
ضیایی با بیان اینکه اقدامات و پیگیریهای سفیران سلامت و ستاد مدیریت و مقابله با کرونا با همدلی و وفاق مدیران در حوزه بهداشت و درمان ادامه دارد، گفت: اگر چه پراکندگی و صعب العبور بودن شهرستان رودبار اجرای کار را با مشکل مواجه کرده است، ولی تا کنون در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا 96 درصد جمعیت شهرستان رودبار غربال گری شده اند.
وی افزود: در ابتدای رودبار با حضور نیروی زمینی ارتش مسافران مشکوک به کرونا پایش و قرنطینه می گردند.
فرماندار گفت: شهرداران و دهیاران رودبار اقدامات خوبی را داشته اند ولی کافی نیست، بخشداران، شهرداران و دهیاران موظف و مکلفند از امروز با جدیت تمام گندزدایی و ضد عفونی را استمرار دهند.
ضیایی گفت: اولویت کنونی شهرداریها اقدامات عمرانی نیست بلکه گند زدایی، جمع آوری زباله و مدیریت بازار است که باید با کیفیت انجام شود نه صرفا تبلیغات رسانه ای که در این زمینه نظارت محسوس و نامحسوس خواهیم داشت.
وی همچنین از همراهی اهالی رسانه و بازار قدردانی کرد و افزود: از سعه صدر بازار زیتون که 85 درصد محصول زیتون کشور در آن عرضه می شود در مدیریت زمان فروش قدردانی می کنیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار