فرماندار رودبار در نشست اعضاء ستاد انتخابات؛

مشارکت ۷۳ درصدی مردم رودبار در انتخابات ظرفیت جدیدی را در این شهرستان گشود

صابر کریمی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 12 مارس 2020 | 14:39 ب.ظ
مشارکت ۷۳ درصدی مردم رودبار در انتخابات ظرفیت جدیدی را در این شهرستان گشود فرماندار رودبار در نشست اعضاء ستاد انتخابات؛ مشارکت ۷۳ درصدی مردم رودبار در انتخابات ظرفیت جدیدی را در این شهرستان گشود محمد صالح ضیایی افزود؛ همان طور که شور و نشاط اجتماعی آستانه روز انتخابات نشان می داد، مردم شهرستان رودبار همدل و همصدا، روز دوم اسفند حماسه ماندگار دیگری خلق کردند. وی گفت، در […]

فرماندار رودبار در نشست اعضاء ستاد انتخابات؛ مشارکت ۷۳ درصدی مردم رودبار در انتخابات ظرفیت جدیدی را در این شهرستان گشود
محمد صالح ضیایی افزود؛ همان طور که شور و نشاط اجتماعی آستانه روز انتخابات نشان می داد، مردم شهرستان رودبار همدل و همصدا، روز دوم اسفند حماسه ماندگار دیگری خلق کردند.
وی گفت، در کنار تلاش همه مجریان، ناظران، بازرسان، نیروهای امنیتی و نهادها و سازمان های برگزار کننده انتخابات، ستاد انتخابات رودبار نیز همگام با ستاد انتخابات کشور منظم و منسجم امور مربوط به انتخابات را پیش برد.
فرماندار یادآور شد؛ اولویت کار ستاد انتخابات شهرستان رودبار برگزاری انتخابات سالم، رقابتی و پرشور بود که با همراهی تمام ارکان اجرایی و ستاد انتخابات به این هدف مهم دست یافتیم.
ضیایی تلاش ها و اهتمام شبانه روزی ستاد انتخابات رودبار را توام با برگزاری برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی، اطفاء حریق جنگلها، خدمات رسانی در بحران برف و انجام دیگر امور متعارف اداری شایسته قدردانی دانست.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار