رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خبر داد:

سفر به گیلان ممنوع و تردد فقط با خودروی پلاک ۴۶،۵۶و۷۶ امکان پذیر است

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: جمعه 6 مارس 2020 | 09:08 ق.ظ
سفر به گیلان ممنوع و تردد فقط با خودروی پلاک ۴۶،۵۶و۷۶ امکان پذیر است به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ نادر رحمانی  در این باره گفت: برابر تصمیمات اتخاذ شده و با هماهنگی استانداری محدودیت تردد در محورهای ورودی دو استان گیلان و مازندران اعمال شده و براین اساس، تنها خودروهای دارای پلاک همان استان اجازه ورود به شهر را دارند. وی با بیان این که از […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ نادر رحمانی  در این باره گفت: برابر تصمیمات اتخاذ شده و با هماهنگی استانداری محدودیت تردد در محورهای ورودی دو استان گیلان و مازندران اعمال شده و براین اساس، تنها خودروهای دارای پلاک همان استان اجازه ورود به شهر را دارند.

وی با بیان این که از ورود خودروهای با پلاک شهرهای دیگر به این دو استان تا اطلاع ثانونی جلوگیری می‌شود، اظهار کرد: همچنین عوامل وزارت بهداشت در ورودی شهرها اقدام به تب سنجی از رانندگان می‌کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از شهروندان خواست که از انجام سفر و ترددهای غیر ضروری در سراسر کشور خودداری کرده و با توجه به تعطیلات پیشرو آن را به عنوان فرصتی برای سفر تلقی نکنند.

رحمانی درباره خبری که شب گذشته در مورد انسداد محورهای غرب استان مازندران نیز منتشر شد گفت: این خبر تکذیب می‌شود و هیچ محوری را مسدود نکردیم. تنها همان محدودیت ورود پلاک شهرهای دیگر است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار