مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان؛

مقرری بگیران بیمه بیکاری تا پایان فروردین نیازی به مراجعه حضوری جهت حضور و غیاب ندارند.

M.R.M
تاریخ انتشار: جمعه 6 مارس 2020 | 00:05 ق.ظ
مقرری بگیران بیمه بیکاری  تا پایان فروردین نیازی به مراجعه حضوری جهت حضور و غیاب ندارند. درفک خبر/مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان گفت: به جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کاهش ساعات کاری و شیفت بندی برخی کارخانه ها و واحدهای تولیدی انجام شد. عباس علیزاده در گفت و گو با خبرنگاران در این اداره کل از تمهیدات این اداره کل جهت مقابله با ویروس کرونا خبر داد. وی […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان گفت: به جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کاهش ساعات کاری و شیفت بندی برخی کارخانه ها و واحدهای تولیدی انجام شد.

عباس علیزاده در گفت و گو با خبرنگاران در این اداره کل از تمهیدات این اداره کل جهت مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

وی با اشاره به اقدامات واحدهای تولیدی، افزود: کاهش ساعات کاری و شیفت بندی برخی کارخانه ها و نظارت بازرسان روابط کار نسبت به توصیه نامه ۳۰ بندی وزارت متبوع به جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در واحدهای تولیدی انجام شد.

علیزاده با اشاره به تعطیلی هیئت های رسیدگی حل اختلاف، انتخابات شرکت های تعاونی و انجمن های صنفی خاطرنشان کرد: کلیه این امور تا پایان فروردین به جهت عدم تجمع افراد و عدم شیوع ویروس کرونا برگزار نمی شود و مقرری بگیران بیمه بیکاری نیز تا پایان فروردین نیازی به مراجعه حضوری جهت حضور و غیاب ندارند.

وی تصریح کرد: واحدهای تولیدی بنا به ضرورت و تسریع در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بر اساس تاکید مقام عالی وزارت و سایر دستگاه های ذیربط نسبت به کاهش ساعت کاری، سنجش تب در ورودی شرکت ها، ضد عفونی محیط، نصب بنر و بروشور های آموزشی، مرخصی با حقوق به افراد دارای سابقه بیماری، عدم تجمعات غیر ضروری، استفاده از مواد ضد عفونی دست و … اقدام کنند

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار