یادداشت روز

برگزاری آزمون جدید، استخدامی آموزش و پرورش ،امید استخدام حدود ۳۰۰۰۰ هزار نفر از فرهنگیان حق التدریس را ناامید می کند؟؟!!!

حامد محمدنژاد
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 17 آوریل 2018 | 17:19 ب.ظ
برگزاری آزمون جدید، استخدامی آموزش و پرورش ،امید استخدام حدود ۳۰۰۰۰ هزار نفر از فرهنگیان حق التدریس را ناامید می کند؟؟!!! درفک خبر شنیده ها حاکی از این است که وزارت آموزش و پرورش در صدد برگزاری آزمون برای استخدام جدید است در حالی که بیشتر از سی هزار نفر از نیروهای حق التدریس در آموزش و پرورش با کمترین حقوق و در محروم ترین مناطق مشغول کار هستند بر اساس گفته های نماینده های عضو […]

درفک خبر

شنیده ها حاکی از این است که وزارت آموزش و پرورش در صدد برگزاری آزمون برای استخدام جدید است در حالی که بیشتر از سی هزار نفر از نیروهای حق التدریس در آموزش و پرورش با کمترین حقوق و در محروم ترین مناطق مشغول کار هستند بر اساس گفته های نماینده های عضو کمیسیون آموزش ای آزمون تا تعیین تکلیف نهایی بر اساس مصوبه این کمیسیون غیر قانونی است . ما معلمین حق التدریس گیلان از کلیه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی خواهشمندیم جلوی این قانون شکنی را بگیرند تا وضعیت ما ۳۰۰۰۰ نفر جوان تحصیلکرده با مدارک کارشناسی تا دکترا مشخص گردد . با وجود تصویب نامه قانونی و تذکر به وزارتخانه مبنی بر غیر قانونی بودن برگزاری آزمون ورودی قبل تعیین تکلیف نیروهای به کار گیری شده پس از چندین سال ،ولی این امر صورت میپذیرد .تبصره های موجود از سالها قبل در مسیر تعیین تکلیف همه نیروهای مشابه ما در سالهای قبل ،و قانون تصویب شده در مجلس و تایید شده در شورای نگهبان که به تایید همه نمایندگان و دولت و مجلس رسیده است ،با تاخیر در ارائه به صحن برای رای گیری مواجه است….

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار