سخن روز؛

آیا وقت آن نرسیده که مشکل جاده ارتباطی رحمت آباد و بلوکات به خورگام را مرتفع گردد؟!

عبدالله بشارتی
تاریخ انتشار: جمعه 21 فوریه 2020 | 18:21 ب.ظ
آیا وقت آن نرسیده که مشکل جاده ارتباطی رحمت آباد و بلوکات به خورگام را مرتفع گردد؟! درفک خبر/ رانش وحشتناک زمین جاده اصلی بخش های رحمت آباد و خورگام را در روز برگزاری انتخابات مسدود کرد . به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ جاده اصلی ارتباطی شهر توتکابن مرکز بخش رحمت آباد و بلوکات با شهر بره سر مرکز بخش خورگام به دلیل رانش وحشتناک زمین در روز برگزاری انتخابات […]

درفک خبر/ رانش وحشتناک زمین جاده اصلی بخش های رحمت آباد و خورگام را در روز برگزاری انتخابات مسدود کرد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ جاده اصلی ارتباطی شهر توتکابن مرکز بخش رحمت آباد و بلوکات با شهر بره سر مرکز بخش خورگام به دلیل رانش وحشتناک زمین در روز برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی به مدت چند ساعت مسدود شد و مردم در دو طرف جاده گرفتار شدند و خوشبختانه به همت و تلاش عوامل راهداری شهرستان رودبار بصورت موقت باز گشایی شد.
البته رانشی بودن این قسمت از جاده اصلی یکی از مشکلات تاریخی مردم این دوبخش بزرگ و محروم می باشد که بطور مداوم اتفاق می افتد و اداره راهداری رودبار هم با همه مشکلات، باید آن را اصلاح و ترمیم کند. لازم به ذکر است مشکل این قسمت از جاده که کمتر از ۵۰۰ متر می باشد، بطور مداوم از سوی رسانه ها و خبرنگاران و حتی مردم مناطق یاد شده به مسئولین شهرستان و استان گیلان ارائه شده و همه مسئولان در جریان این مشکل اصلی و بزرگ مردم هستند ولی متاسفانه تا کنون اقدامی صورت نگرفته است، حال که این دفعه این قسمت از جاده بطرز وحشتناک و آن هم در روز برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی رانش نمود و مردم را به وحشت انداخت، جا دارد که مسئولین کم کاری گذشته ها را جبران نموده، فکری اساسی برای رفع مشکل این قسمت از جاده بنمایند. در پایان به مسئولین شهرستان و استان گیلان متذکر می شوم، از دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی که بگذریم، حدود چهل سال از عمر نظام جمهوری اسلامی می گذرد و این مشکل مردم کماکان پا برجا بوده ، آیا وقت آن نرسیده که این مشکل مردم مرتفع گردد؟ این همه پل های بزرگ در نقاط مختلف کشور ازجمله برای آزاد راه و خط رآه آهن قزوین – رشت ساخته شده است، چرا برای این قسمت کاری انجام نشده و نمی شود، مردم این مناطق از وضعیت موجود سخت گله مند هستند. و از سر تقصیرات و کم کاری مسئولین ذیربط در این چهار دهه نمی گذرند. امیدوارم مسئولین فعلی این تذکرات را مد نظر قرار داده و گام های عاجل را بردارند. ضمنا برای رفع این مشکل و دیگر مشکلات در حوزه راهداری در شهرستان رودبار مکاتباتی با مسئولین استانی هم انجام شده ولی تاکنون نتیجه ای حاصل نشده است.
بشارتی: خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی شهرستان رودبار

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار