هواشناسی درفک خبر؛

سامانه سرد و بارشی جمعه گیلان را ترک خواهد کرد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 18 فوریه 2020 | 12:31 ب.ظ
سامانه سرد و بارشی جمعه گیلان را ترک خواهد کرد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مازیار غلامی، کارشناس پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی تا ۲ روز آینده سامانه هوای ابری تا نیمه ابری در کوهستان‌ها و نواحی جلگه‌ای استان مستقر است. وی، از قطع بارش برف در کوهستان‌های استان خبر داد و افزود: در این […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مازیار غلامی، کارشناس پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی تا ۲ روز آینده سامانه هوای ابری تا نیمه ابری در کوهستان‌ها و نواحی جلگه‌ای استان مستقر است.

وی، از قطع بارش برف در کوهستان‌های استان خبر داد و افزود: در این مدت در مناطق کوهستانی و جلگه‌ای شاهد افزایش نسبی دما نیز خواهیم بود.

کارشناس پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: افزایش نسبی دما، افزایش ابر، وزش باد و مه آلودگی هوا از دیگر پدیده‌های جوی در ۴۸ ساعت آینده است.

غلامی، با بیان اینکه ارتفاع موج دریا امروز یک متر تا ۲۰ سانتی متر است، گفت: دریای خزر امروز برای فعالیت‌های دریایی به ویژه صیادی مناسب است.

او افزود: بر اساس نقشه‌های هواشناسی در روز پنجشنبه شاهد بارش باران در برخی از نواحی بارش شدید و کاهش دما هستیم، اما این سامانه سرد و بارشی صبح روز جمعه از آسمان استان خارج می‌شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار